کد خبر: 702011
تاریخ انتشار :

کلوپ انرژی داشت، او یک راز را مخفی کرده!

رافا بنیتس معتقد است تمام شدن انرژی دلیل جدایی یورگن کلوپ از لیورپول نیست.

کلوپ انرژی داشت، او یک راز را مخفی کرده!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسید که به دلیل سابقه حضور رافا بنیتس در لیورپول، قضیه جدایی یورگن کلوپ از جمع قرمزها موضوع گفت‌وگو با بنیتس باشد. 

بنیتس توانست لیورپول را در سال 2005 قهرمان چمپیونزلیگ کند و به همین دلیل چهره‌ای محبوب در آنفیلد است. در سال 2019 کلوپ توانست دوباره قرمزها را قهرمان اروپا کند و از سال 2015 تاریخ لیورپول را از نو نوشت اما او در پایان فصل و بعد از 9 سال خواهد رفت.

وقتی از بنیتس در مورد تصمیم ناگهانی کلوپ برای جدایی در حالی که اخیرا قراردادش را تمدید کرده بود، سوال شد، او گفت: «من اینجا یک مزیت دارم چون لیورپول و همچنین افراد درون باشگاه را می‌شناسم. از نظر من کلوپ شایستگی این را دارد تا سال‌های بیشتری در لیورپول به کار ادامه دهد. بیهوده نیست او 9 سال مربی باشگاه بوده است. فصل قبل که اوضاع خوب پیش نرفت، او با باشگاه صحبت کرد و به او زمان دادند تا تیم را سازماندهی مجدد کند، که این یک حرکت خاص آلمانی از سوی کلوپ بود.»

بنیتس ادامه داد: «تمام شدن انرژی؟ می‌دانم او در درون خودش دلایل دیگری برای جدایی دارد و یک راز را در این مورد مخفی کرده است. اینکه او قطعا می‌‍توانست بیشتر از اینها در لیورپول ادامه دهد. یورگن دوست من است و چیزی جز ستایش و تعریف از او ندارم که بگویم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها