کد خبر: 702083
تاریخ انتشار :

ستایش کلوپ از قاتل چلسی: عشق در نگاه اول!

کانر بردلی 20 ساله دیشب به تنهایی چلسی را نابود کرد. پدیده‌ای که یک گل زد و دو پاس گل داد.

ستایش کلوپ از قاتل چلسی: عشق در نگاه اول!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برتری پرگل برابر چلسی یورگن کلوپ گفت که در غیاب چندین بازیکن اصلی، این یک افتخار برای بازیکنان آکادمی لیورپول است که به کمک آنها تیمش از ژانویه سخت خارج شده و با پنج امتیاز اختلاف در لیگ برتر صدرنشین شده است.

پیروزی 4-1 مقابل چلسی، ششمین برد قرمزها در هفت بازی ماه ژانویه بود.

در ژانویه تیم سه مدافع کناری اصلی و همچنین هافبک‌هایی مانند دومینیک سوبوسلای و الکسیس مک آلیستر را در مقاطعی نداشت و البته محمد صلاح نیز در اردوی مصر بود.

کانر بردلی، شماره دوی لیورپول در پست دفاع راست، دیشب برابر چلسی همه را تحت تاثیر قرار داد و توانست اولین گلش برای قرمزها را بزند و دو پاس گل نیز داد، اما با توجه به اینکه ترنت الکساندر-آرنولد پس از دو بازی غیبت، به آمادگی کامل خود نزدیک شده، احتمالا دوباره روی نیمکت خواهد رفت اما شاید کلوپ باز هم به بردلی اعتماد کند. 

کلوپ در مورد درخشش ستاره 20 ساله اهل ایرلند شمالی تیمش و اینکه با بازگشت آرنولد شرایط چطور خواهد شد گفت: «شرایط خاصی وجود ندارد. ما هفت بازی در ژانویه داشتیم که در بین آنها 11 روز تعطیلی نیز بود. ما بدون این بچه‌ها نمی‌توانستیم مجموعه نتایج مطلوب را به دست بیاوریم، کوانسا، کانر و جیمز مک کانل بسیار کمک کردند.

این پسرها از این موقعیت خوب بهترین استفاده را کردند. من خوشحالم که همه آنها توانستند همان‌گونه که انتظار داشتم، عمل کنند. آکادمی در حال انجام کاری باورنکردنی است. کانر فوق العاده بود و باید به او تبریک بگویم. او من و همه را تحت تاثیر قرار داد. او در زمین انگار پرواز می‌کند و من از همان روز اول عاشقش شدم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها