کد خبر: 702375
تاریخ انتشار :

بحران تمام نمی‌شود: نگرانی از وضعیت ستاره رئال!

مصدومیت ادواردو کاماوینگا از ناحیه زانو نسبتا جدی به نظر می‌رسد و او احساس درد زیادی دارد.

بحران تمام نمی‌شود: نگرانی از وضعیت ستاره رئال!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لالیگا روبروی اتلتیکو مادرید به میدان رفت و با نتیجه 1-1 برابر این تیم متوقف شد.

کاماوینگا از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشت و بازی تاثیرگذار و درخشانی را هم به نمایش گذاشت. او در بسیاری از صحنه‌ها با بازیکنان حریف درگیر می‌شد و سعی می‌کرد مالکیت توپ را از آنها پس بگیرد یا برای رئال حفظ کند.

اما در نهایت درگیری با یکی از بازیکنان اتلتیکو باعث شد که ضربه‌ای به زانوی این ستاره فرانسوی وارد شود که احساس درد زیادی را برای او به همراه داشت و هواداران رئال و کادر فنی این تیم را به‌شدت نگران کرد.

هرچند این بازیکن تا پایان در زمین بازی ماند و مشکلی برای ادامه کار نداشت اما حالا روزنامه مارکا خبر داده است که نگرانی بسیاری درباره شرایط زانوی راست او پس از این بازی وجود دارد.

این مشکل دقیقا برای همان زانویی پیش آمده است که پیش از این در این فصل باعث شد کاماوینگا نتواند به مدت دو ماه رئال مادرید را در دیدارهایش همراهی کند و او پیش از این هم کمی احساس درد داشت و به نظر می‌رسد که برخورد دیشب به این مشکل دامن زده اما کادر فنی رئال هنوز نظر نهایی در این باره نداده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها