کد خبر: 702378
تاریخ انتشار :

طعنه سیمئونه به رئال: تا لحظه آخر جنگیدیم

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، از تساوی تیمش برابر رئال مادرید در لحظات آخر بسیار خوشحال است.

طعنه سیمئونه به رئال: تا لحظه آخر جنگیدیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید به میدان رفت و توانست با نتیجه 1-1 این تیم را متوقف کند.

آنها در حالی توانستند یک امتیاز از این بازی در خانه رقیب قدیمی به دست آورند که تا لحظات پایانی از شاگردان کارلو آنچلوتی عقب بودند اما گلی که در وقت‌های تلف شده به ثمر رساندند باعث شد که امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

سیمئونه پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این تساوی به ما کمک کرد که همچنان در کورس قهرمانی لیگ بمانیم. مسئله یک امتیاز نیست، بلکه این است که تیم من تا لحظه آخر به دنبال زدن گل مساوی بود و هرگز مساوی نشد و ما شایسته به دست آوردن این تساوی بودیم.

برای من بازی بسیار عجیبی بود. رئال بسیار بهتر از ما بازی کرد. در نیمه دوم رو به بازی بلند آورد و چند فرصت هم برای گلزنی هر دو تیم ایجاد شد که از آن استفاده نکردند. این بازی به اندازه سه دیدار دیگری که در این فصل داشتیم هیجان‌انگیز و پر تنش نبود.

هر دو تیم برنامه بازی خاص و مشخصی داشتند. تمام هدف و تلاش ما این بود که بتوانیم دروازه رئال را باز کنیم. باعث تاسف است که نتوانستیم پیش از این گل بزنیم چون در این صورت توانایی کسب پیروزی را هم داشتیم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها