کد خبر: 703487
تاریخ انتشار :

دعوا بر سر پنالتی بارسا: حق با VAR بود!

بحث درباره درست بودن گل دوم بارسلونا که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید همچنان ادامه دارد.

دعوا بر سر پنالتی بارسا: حق با VAR بود!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لالیگا روبروی سلتاویگو به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

سه امتیاز ارزشمند این بازی در حالی از آن شاگردان ژاوی شد که این تیم تا لحظات پایانی با تساوی 1-1 برابر حریف متوقف شده بود اما پنالتی دقیقه 97 باعث شد که آنها بتوانند این برد مهم را به‌دست آورند و تا حدی از بحران دور شوند. 

روبرت لواندوفسکی پشت این ضربه ایستاد و دفعه اول دروازه‌بان توپ را مهار کرد اما داور اعلام کرد که او از خط جلوتر بوده و ضربه باید تکرار شود و در دفعه دوم این ستاره لهستانی توانست دروازه را باز کند و گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

اما حرکت یکی از بازیکنان بارسا به داخل محوطه جریمه قبل از ضربه لوا باعث شد که انتقادهای زیادی از تصمیم داور مطرح شود و بسیاری معتقد بودند که این ضربه هم باید تکرار می‌شد. 

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که تکرار نشدن این صحنه کاملا درست بود چون بر اساس قوانین، در صورتی‌که دروازه‌بان جلو آمده باشد و ضربه گل شود، حتی اگر یکی از بازیکنان در محوطه جریمه هم باشد، ضربه نباید تکرار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها