کد خبر: 703497
تاریخ انتشار :

دلیل جدایی خیمنس از تراکتور مشخص شد

وین گر اسپانیایی نتوانست کیفیت لازم را نشان بدهد و به همین دلیل از فهرست پاکو خمس کنار رفت.

 دلیل جدایی خیمنس از تراکتور مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو خیمنس یکی از مهم‌ترین خریدهای تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی بود که برای تقویت خط حمله به جمع شاگردان خمس اضافه شد، اما عملکرد قابل توجهی نداشت و بدون زدن گل و پاس گل دور رفت را به پایان رساند تا در نهایت در فهرست خروج قرار بگیرد.

این وینگر اسپانیایی که در 12 مسابقه لیگ برتر و یک دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا حضور ثابت یا تعویضی برای تراکتور داشت، در گلزنی ناموفق بود و به همین دلیل در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم به لالیگا 2 رفت و جزء خروجی‌های تراکتور لقب گرفت.

باشگاه تراکتور پس از جدایی آلوارو خیمز سراغ گزینه‌های مدنظر خمس رفت و در نهایت هم میلوش دلتیچ، وینگر صربستانی وولوس یونان که نمایش خوبی در این تیم داشت را به خدمت گرفت.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور اکنون درباره جدایی آلوارو خیمنس اظهار نظر داشته و می‌گوید: باتوجه به هزینه بالای جذب بازیکن خارجی، این بازیکنان باید حداقل یک سر و گردن از بازیکنان ایرانی باکیفیت‌تر باشند. «آلوارو خیمنس» وینگر اسپانیایی نیم فصل اول تراکتور، بازیکن با استعدادی بود، اما نتوانست کیفیت خودش را نشان دهد و به همین دلیل به صورت توافقی با او قطع همکاری کردیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها