کد خبر: 703498
تاریخ انتشار :

اشتباه عجیب داور: تو بارسا را برنده کردی!

ای تو رال ده گونزالس، کارشناس داوری اسپانیایی، دلیل عدم دخالت کمک داور ویدیویی روی پنالتی بارسلونا را شرح داد.

اشتباه عجیب داور: تو بارسا را برنده کردی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لالیگا به مصاف سلتاویگو رفت و موفق شد در یک بازی جنجالی با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این سه امتیاز برای حفظ فاصله در صدر جدول با رئال مادرید و خیرونا ارزش بسیاری داشت اما آنها در حالی به این پیروزی رسیدند که تا دقیقه 97 برابر حریف متوقف شده بودند و ضربه پنالتی و درخشش روبرت لواندوفسکی به داد ژاوی و تیمش رسید. 

با این حال، لوا هم ضربه اولش را خوب نزد و دروازه‌بان آن را مهار کرد اما به این دلیل که پایش جلوتر از خط بود ضربه تکرار شد و این‌بار توپ وارد دروازه شد. اما ورود یکی از بازیکنان بارسا به محوطه جریمه قبل از ضربه زدن این ستاره لهستانی به توپ انتقادهایی را به همراه داشت. 

جنجال بسیاری بر سر موافقان و مخالفان تکرار ضربه دوم از شب گذشته تا به حال به پا شده است و حالا گونزالس دلیل عدم دخالت کمک داور ویدیویی روی این صحنه را شرح داده است. 

 

او در این‌باره گفت: «این صحنه باید تکرار می‌شد اما مسئله این است که کمک داور ویدیویی تنها زمانی قادر به دخالت روی این صحنه بود که بازیکنی که وارد محوطه جریمه شد تاثیر مستقیمی روی گل داشت. 

یعنی در صورتی‌که دروازه‌بان توپ را دفع می‌کرد و او به توپ می‌رسید، کمک داور ویدیویی می‌توانست دخالت کند اما چون این اتفاق رخ نداد، خود داور بود که باید ضربه را تکرار می‌کرد و عدم انجام این کار اشتباهی بود که از سوی او صورت گرفت.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها