کد خبر: 703723
تاریخ انتشار :

علی علیپور، من زنده‌ام لعنتی ها!

آخرین گل علیپور برای باشگاهش 26 دی ماه سال گذشته مقابل ویتوریا گیمارش به ثبت رسیده بود

علی علیپور، من زنده‌ام  لعنتی ها!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور بعد از یک سال و یک ماه و سه روز موفق شد دوباره برابر ویتوریا گیمارش گل بزند، اما آنچه برایش فوق‌العاده به چشم آمد شادی عجیب و غریب همبازیان و اعضای تیمش بعد از گلزنی بود. مصدومیت طولانی دوران سخت و آزاردهنده‌ای را برای علی علیپور در پرتغال به وجود آورد تا او از جلوی چشم‌ها دور شود.

علیپور بعد از حضوری نسبتا موفق در ماریتیمو در نخستین روزهای تاسبتان سال گذشته به  ژیل ویسنته پیوست تا کم کم پله‌های صعودی در فوتبال پرتغال را طی کند و سری بین مهاجمان بزرگ این لیگ در بیاورد اما شرایط آنطور که می‌خواست برایش پیش نرفت.

او نیمی از فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد و در 15 بازی لیگ در مجموع 522 دقیقه برای ژیل ویسنته بازی کرد که دو گل زد و یک پاس گل داد. علیپور سه بار هم در مقدماتی لیگ کنفرانس مقابل تیم‌های ریگا لتونی و آلکمار هلند بازی کرد و با حضور در جام آلیانز پرتغال طی 9 بازی دیگر دو گل و دو پاس گل هم در این دو جام به نام خودش ثبت کرد.

تقریبا یک سال از آخرین بازی او برابر ویتوریا گیمارش پیش از آن مصدومیت دردناک می‌گذرد. 23 بهمن ماه سال گذشته مهاجم سابق پرسپولیس در پست وینگر چپ 16 دقیقه مقابل فامیلکائو بازی کرد و بعد از آن وارد یک دوران تلخ شد تا تجربه سختی را از سر بگذراند.

9 ماه و دو هفته از آن بازی گذشت تا علیپور 27 دقیقه برای تیم ب یا همان زیر23 سال ژیل ویسنته در لیگ زیر 23 سال پرتغال بازی کند و مهیای بازگشت به تیم اصلی شود.

6 روز بعد از آن ویتور کامپلوس سرمربی تیم 3 دقیقه مقابل اسپورتینگ به علی بازی داد.علیپور مقابل موریرنسی هم 62 بازی کرد و در بازی مقابل آروکا به ترکیب اصلی رسید و 90 دقیقه در میدان بود اما یک مصدومیت تلخ دیگر از راه رسید و او برای سه بازی متوالی دیگر از فهرست تیمش بیرون ماند.

با پشت سر گذاشتن این مصدومیت  او دوباره با دقایقی کوتاه برای تیمش شروع کرد تا برای موفقیت استارتی مجدد داشته باشد. 5 دقیقه مقابل پورتومیننزه و دو دقیقه هم در مصاف با ویتوریا گیمارش به میدان رفت تا بازی بزرگ با بنفیکا رسید و از این مسابقه سهم او 31 دقیقه شد. سپس نوبت به بازی در جام حذفی مقابل ویتوریا گیمارش رسید تا علی به ترکیب اصلی برسد و 76 دقیقه در میدان باشد.

بازی بعدی دوباره در لیگ او مقابل ویزلا یک نیمه به میدان رفت تا رسیدیم به بازی یکشنبه شب مقابل استوریل. علی در بازی خارج از خانه دقیقه 76 به میدان آمد و در شرایطی که بازی با نتیجه 2 بر یک  به سود ژیل ویسنته دنبال می‌شد، در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده با هوش بالای خود از اشتباه مشترک مدافع میانی و دروازه‌بان حریف استفاده کرد و خودش را پیش انداخت تا یکی از مهمترین گل‌های عمرش را به ثمر رسانده باشد.

این گل از آن جهت که نخستین گل علیپور بعد از دوران مصدومیت طولانی‌اش بود اهمیت بسیاری داشت و نام این لژیونر را دوباره به ویترین رسانه‌های ورزشی آورد و البته باعث شد موقعیت بهتری در ژیل ویسنته پیدا کند.

آخرین گل علیپور برای باشگاهش 26 دی ماه سال گذشته مقابل ویتوریا گیمارش به ثبت رسیده بود و حالا او بعد از حدود یازده ماه موفق به گلزنی شد و از شادی گل انفرادی و سپس حلقه شادی همبازیانش مشخص بود از چه فشاری بیرون آمده است.

عکس‌ها را ببینید و لذت ببرید. این بازیکنی است که همه دوستش دارند، نه اینجا، در پرتغال و در میانه یک لیگ پر از استعداد و فشرده که اگر از دقایقت استفاده نکنی باختی.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها