کد خبر: 704074
تاریخ انتشار :

توقع امباپه از رئال: فراتر از کریس رونالدو!

کی لیان امباپه دوست دارد در روز معارفه‌اش در برنابئو، رکورد کریستیانو رونالدو را بشکند.

توقع امباپه از رئال: فراتر از کریس رونالدو!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه را باید بازیکن فصل بعد رئال دانست. توافقات در حال نهایی شدن است و حتی مارکا ادعا کرده او قراردادش را امضا کرده است. فابریتزیو رومانو دیروز گفت که انتقال امباپه به رئال مسئله زمان است و دیگر چیزی تا امضای رسمی نمانده است.

طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، کیلیان امباپه به اطرافیانش گفته است که دوست دارد در روز معارفه‌اش، برنابئو پر از تماشاگر شود و حتی رکورد معارفه 80 هزار نفری رونالدو در جولای 2009 را نیز بشکند. همان روزی که رونالدو قبل از ورود به برنابئو به قدری از استقبال هواداران تعجب کرده بود که سوال کرد، در برنابئو قرار است بازی برگزار شود؟

طبق این گزارش، امباپه همچنین گفته است که می‌خواهد معارفه‌اش قبل از یورو 2024 باشد تا بدون دغدغه و با خیال راحت به اردوی تیم ملی فرانسه برود.

اگر رئال یا پی اس جی به فینال لیگ قهرمانان راه یابند که اول ژوئن خواهد بود، فاصله این بازی تا اولین تمرین تیم ملی فرانسه یک هفته است. یورو نیز 14 ژوئن شروع خواهد شد. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود که بین اول تا هفتم ژوئن، معارفه امباپه برگزار شود. اگر هیچکدام به فینال راه پیدا نکرده باشند، طبعا معارفه می‌تواند زودتر برگزار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها