کد خبر: 704267
تاریخ انتشار :

ترکیب احتمالی استقلال در دیدار سوپر کلاسیک و!

احتمالا استقلال با همان ترکیب دیدار برابر ملوان و ایجاد تنها یک تغییر به مصاف سپاهان می رود.

ترکیب احتمالی استقلال در دیدار سوپر کلاسیک و!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس ترین دیدارهای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر میان استقلال و سپاهان امروز در استادیوم آزادی برگزار می شود. مسابقه ای که سه امتیاز آن می تواند تأثیر بسیار زیادی روی تعیین تیم قهرمان لیگ داشته باشد و دو تیم به دنبال پیروزی در این دیدار هستند.

انتظار می رود که جواد نکونام ترکیبی مشابه با دیدار مقابل ملوان را روانه میدان کند و تنها شاهد بازگشت آرش رضاوند به ترکیب اصلی باشیم. بازیکنی که مسابقه قبلی را به دلیل محرومیت از دست داد و حالا آماده بازگشت به ترکیب اصلی است.

* سیدحسین در چهار تقابل قبلی خود با سپاهان نتوانسته دروازه اش را بسته نگه دارد. کاپیتان آبی ها امیدوار است که امروز مأموریت سختی را انجام داده و مقابل تیم آماده حریف گلی را دریافت نکند.

* پس از بازگشت رافائل سیلوا، خط دفاعی استقلال دچار تغییراتی شده است. این مدافع برزیلی در بازی های اخیر نیز عملکرد خوبی داشته و امروز در قلب خط دفاعی بازی می کند. آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی نفراتی هستند که در کنار سیلوا وظیفه سخت مهار مهاجمان آماده سپاهان را برعهده خواهند داشت.

* وینگ بک های استقلال در بازی های اخیر عملکرد خوبی داشته اند و طبیعتا امروز نیز از ابتدا به میدان می روند. صالح حردانی یکی از بهترین های تیمش بوده و در سمت چپ نیز ابوالفضل جلالی بازی می کند که پاس تک گل تیمش مقابل ملوان را داد.

* جذب سیلوا و بازگشت سلیمی و مرادمند، باعث شده تا دست نکونام در خط دفاعی پر باشد و به همین دلیل روزبه چشمی امروز نیز در خط میانی و به عنوان هافبک دفاعی انجام وظیفه می کند. مهدی مهدی پور و آرش رضاوند نیز دیگر بازیکنان خط میانی تیم هستند.

* ماشاریپوف شروع فوق العاده ای در استقلال داشت و توانست برابر ملوان گلزنی کند. این بازیکن امروز نیز در خط حمله و در کنار گوستاوو بلانکو بازی می کند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان: 

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – ایمان سلیمی – آرمین سهرابیان – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها