کد خبر: 704500
تاریخ انتشار :

دروازه‌بان پرسپولیس این ستا گرامش را پاک کرد

عملکرد امیررضا رفیعی، دروازه‌بان جوان پرسپولیس، مورد تمجید قرار گرفت.

دروازه‌بان پرسپولیس این ستا گرامش را پاک کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه" با محرومیت علیرضا بیرانوند، هواداران پرسپولیس از بابت دروازه تیمشان در دیدار با ذوب آهن نگران بودند و به باشگاه انتقاد می‌کردند که چرا در نقل و انتقالات دروازه‌بان دیگری جذب نشده اما از درون تیم پرسپولیس تقریبا در خصوص جانشین بیرانوند یکصدایی وجود داشت و همه حامی امیررضا رفیعی بودند.

رفیعی مقابل ذوب آهن در ترکیب اصلی قرار گرفت و همبازیانش را سربلند کرد. او در این مسابقه نمایش بی‌نقصی داشت، چرا که هم در خروج‌ها هم واکنش‌هایش مشکلی نداشت و خوب کار کرد. رفیعی در همان ده دقیقه ابتدایی یک واکنش خوب داشت و بعد از آن در دو صحنه با خروج به‌موقع از دروازه اجازه نداد دروازه‌اش تهدید شود. او همچنین در بازی با پا هم مطمئن عمل کرد تقریبا تمام ضربات پای او سالم به مقصد رسید و روی ارسال‌ها هم اشتباهی مرتکب نشد.

بعد از پایان بازی  تقریبا بیشتر نیمکت‌نشینان و بازیکنان و حتی دور و بری‌های تیم  پرسپولیس رفیعی را در آغوش کشیدند و حتی بعد از بازی بیرانوند و سروش رفیعی برای او استوری گذاشتند.

نکته جالب اینکه در بازی با ذوب آهن اتفاقات بازی هم به سود رفیعی جوان رقم خورد چرا که هم گل زودهنگام پرسپولیس در شروع بازی هم ده نفره شدن حریف در شروع نیمه دوم باعث شد خطر چندانی دروازه پرسپولیس را تهدید نکند، اما به صورت کلی آنچه رفیعی در میدان فولادشهر ارائه داد باعث شد تا از هواداران نمره قبولی بگیرد و دیگر کسی به ماجرای جانشین بیرانوند نپردازد و مدیران باشگاه حداقل در این یک مورد نفس راحت بکشند.

با این حساب هیچ بعید نیست اوسمار در بازی 14 اسفند در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران به میدان برود و دومین تجربه خود در بازی‌های رسمی را از سر بگذراند که قطعا اگر اینگونه شود استرس کمتری خواهد داشت. این رویه‌ای است که در برخی باشگاه های بزرگ اروپایی هم رخ می دهد و بعضا دروازه‌بان دوم در جام حذفی به میدان می‌رود که تقارن بازی حذفی با اولین مسابقه رفیعی در لیگ برتر آن هم به فاصله 5 روز می‌تواند جذاب باشد. در عین حال این رویه در پرسپولیس فصول گذشته هم رواج داشته و بعضا رادوشوویچ در این جام به میدان می‌رفت.

فصل قبل هم یحیی گل‌محمدی در نخستین بازی جام حذفی در ورزشگاه آزادی مقابل ون پارس هم از احمد گوهری دروازه‌بان دوم پرسپولیس استفاده کرده بود که قبل از ضربات پنالتی بیرانوند به زمین رفت و تیمش را پیروز میدا کرد. بعد از آن اما بازی با سپاهان فرا رسید و بیرو در جام حذفی هم در ترکیب اصلی باقی ماند و گوهری تنها دقایقی مقابل نساجی در قائمشهر در لحظاتی قبل از قهرمانی تیمش به میدان رفت.

نکته جالب درباره امیررضا رفیعی اینکه او قبل از بازی با ذوب آهن اینستاگرام خودش را حذف کرد تا تحت تاثیر فضای مجازی نباشد و بعد از بازی دوباره این برنامه را روی گوشی تلفن همراهش نصب کرد که با استوری‌ها و پیام‌هایی مواجه شد که به او روحیه داده و تبریک گفته بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها