کد خبر: 704636
تاریخ انتشار :

پیشرفت چشمگیر مسی: انگلیسی‌ام خوب شده!

یول یان گر سل، مدافع اینتر میامی، از پیشرفت لیونل مسی در زبان انگلیسی خبر داده است.

پیشرفت چشمگیر مسی: انگلیسی‌ام خوب شده!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مسی در تمام طول دوران فوتبالش در آرژانتین و اسپانیا حضور داشت که هر دو به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند و به همین دلیل مشکلی در یادگیری زبان نداشت. 

اما جدایی او از بارسلونا و پیوستنش به پاری سن ژرمن باعث شد که نیاز بیشتری به یادگیری زبان انگلیسی داشته باشد و پس از آن هم به آمریکا رفت و پیراهن اینترمیامی را به تن کرد تا بیش از پیش به این زبان نزدیک شود. 

حالا گرسل از تسلط خوب او به این زبان خبر داده است. این مدافع آلمانی اصل که در تیم ملی آمریکا بازی می‎‌کند گفت: «لئو و من از همان روزهای اول همیشه با هم شوخی می‌کردیم. وقتی در عربستان سعودی بودیم، یادم نمی‌آید کدام بازی بود اما فکر می‌کنم بازی اول برابر الهلال بود که او به سمت من آمد تا حرفی را بزند. 

دهانش را با دستانش پوشاند، چون همیشه به خاطر دوربین‌ها عادت به انجام این کار دارد. حرفی را به زبان انگلیسی به من زد. این اولین باری بود که او با این زبان با من صحبت می‌کرد و گفت که حالا باید جایمان را عوض کنیم، تو بمان و جوردی بدود! جوردی بیشتر از پشت می‌دود. 

من به او گفتم مشکلی نیست و این کار را انجام خواهم داد. در آن زمان بود که او به من گفت زبان انگلیسی‌ام خیلی خوب است، نه؟ و من گفتم بله، خیلی خوب است، هر حرفی که زدی را به خوبی متوجه شدم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها