کد خبر: 702028
تاریخ انتشار :

راز برد کره جنوبی مقابل عربستان از زبان سون

سون هیونگ مین، کاپیتان تیم ملی کره جنوبی، تایید کرد که به شخصه روی ضربات پنالتی تمرکز زیادی داشت و از همبازیانش هم درخواست کرد مقابل عربستان سعودی با دقت بالا پنالتی بزنند.

راز برد کره جنوبی مقابل عربستان از زبان سون
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کره جنوبی شب گذشته در بازی یک هشتم نهایی جام ملت‌ها به مصاف عربستان سعودی رفت و در ضربات پنالتی جواز صعود به دور یک چهارم نهایی را کسب کرد تا حریف استرالیا شود.

سون هیونگ مین، کاپیتان تیم ملی کره جنوبی، در جلسه تمرین ریکاوری امروز در جمع خبرنگاران گفت:"شما برای داشتن قدرت بازی در زمین به حمایت نیاز دارید. بازی دیروز نمونه خوبی بود. حتی در شرایط سخت، بازیکنان هر روز سخت کار می‌کنند، می‌خواهیم باعث لبخند خیلی‌ها شویم.

شرایط تیم ملی؟

امیدوارم شما مثبت به آن نگاه کنید. چیز زیادی تا فینال باقی نمانده است. امیدوارم بتوانم فقط روی یک هدف تمرکز کنم و به سمت آن بدوم. همانطور که مربی گفت، امیدوارم بعد از پایان مسابقات آن را مثبت ارزیابی کنید. خوشحالم بازیکنانی که لحظات سخت و روزهای سختی را پشت سر می‌گذاشتند، نقش خوبی داشتند.

برد در ضربات پنالتی؟

این نتیجه تمرین است. من به شخصه بعد از تمرینات در زمین می‌ماندم و ضربات پنالتی‌ام را زیاد تمرین کردم. سعی کردم تحت تاثیر قرار نگیرم. به بازیکنان گفتم فقط روی جهتی که می‌خواهند ضربه بزنند، تمرکز کنند.

مکالمه با جو هیون وو؟

می خواستم به او انرژی بدهم. بازیکنان در موقعیتی هستند که باید ضربه بزنند و هیون وو در موقعیتی قرار دارد که باید پنالتی‌ها را مهار کند. امیدوارم بتوانم به آنها کمک کرده باشم تا با انرژی به مرحله بعد صعود کنیم.

بازی با استرالیا؟

قطعا بازی سختی خواهد بود. استرالیا جو نسبتا خوبی دارد. در ورزش همیشه غافلگیری اتفاق می افتد. با وجود اینکه باز هم داستان سال 2015 را مطرح می‌کنم، قلبم به درد می آید.  اشتباهاتم را تکرار نمی کنم. به خوبی آماده خواهم شد و این کار را انجام خواهم داد.

فرصت قهرمانی؟

باید از این فرصت استفاده کنیم. نه تنها بازیکنان ما، بلکه خبرنگاران نیز باید چنین احساسی داشته باشند. همین امر در مورد هوادارانی که در کره و در ورزشگاه از ما حمایت می‌کنند نیز صدق می‌کند. بازی دیروز ما را کمی به هدفمان نزدیکتر کرد، ما را قوی‌تر کرد و فضای خانوادگی‌تری ایجاد کرد.

راز پشت پرده اشک های دیروز چه بود؟

این عرق ملی است.

داوری بازی دیروز؟

ما خواهان یک تصمیم عادلانه هستیم، اما موارد زیادی وجود دارد که اینطور نیست. داوران هم انسان هستند، بنابراین با ادب صحبت کردند و احترام گذاشتند. مربیان سعی می‌کنند که از تیمشان حمایت کنند. داوران نیز تا زمانی که تاثیر منفی روی تیم نداشته باشد، این موضوع را درک می کنند و می‌دانند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها