کد خبر: 704652
تاریخ انتشار :

الخلیفی به انریکه: هر کاری می‌خواهی با امباپه انجام بده!

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، به لوئیز انریکه اجازه داده بود تا هر شکلی که خودش می‌داند درباره کی لیان امباپه تصمیم بگیرد.

الخلیفی به انریکه: هر کاری می‌خواهی با امباپه انجام بده!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، روند انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید سرعت گرفته و خروج او از پاری سن ژرمن در پایان فصل قطعی شده است. با وجود اینکه هنوز خبر رسمی ای سوی باشگاه تأیید نشده، لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، شب گذشته پس از بازی مقابل موناکو، جدایی امباپه را تایید کرد.

این مربی اسپانیایی امباپه را قبل از شروع نیمه دوم از ترکیب خارج کرد و پس از آن مهاجم روی نیمکت ننشست، بلکه به مادرش روی سکوهای ورزشگاه پیوست. پس از بازی، انریکه در توضیح تعویض امباپه گفت:"دیر یا زود بدون امباپه بازی خواهیم کرد، بنابراین من به دنبال بهترین گزینه برای تیم هستم. ما باید به آن عادت کنیم."

پاری سن ژرمن معتقد است امباپه با رئال مادرید قرارداد بسته است. در حال حاضر ارتباط بین انریکه و امباپه سرد است و سانتی آئونا از فوت مرکاتو جزئیاتی را در مورد وضعیت پاری سن ژرمن ارائه کرده است.

بر اساس این گزارش، در باشگاه پاری سن ژرمن، برخی معتقدند و تایید می‌کنند که امباپه مدت زیادی پیش از تایید قصد خود برای ترک این باشگاه، با رئال مادرید قراردادش را امضا کرده است.

در ماه ژانویه، زمانی که پاری سن ژرمن از جدایی این بازیکن در آینده مطلع شد، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه به اطرافیانش گفت که اگر این بازیکن فرانسوی با رئال مادرید قرارداد ببندد، "دیگر بازی نخواهد کرد" و به انریکه اجازه داد تا هرطوری که خودش می‌خواهد با این بازیکن برخورد کند.

منابع داخل باشگاه حتی ادعا می‌کنند که انریکه و امباپه دیگر نمی‌توانند یکدیگر را تحمل کنند، اگرچه هیچ درگیری لفظی و فیزیکی بین آن‌ها وجود نداشته است. در هر صورت، آینده امباپه مشخص به نظر می‌رسد و این بازیکن از پی‌اس‌جی راهی رئال مادرید خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها