کد خبر: 704760
تاریخ انتشار :

بازگشت سایپا به اصول اولیه خود با سر آسیایی (عکس)

مجتبی سر آسیایی با حضورش در سایپا سعی کرده بیشتر از بازیکنان پایه باشگاه تهرانی برای آماده‌سازی تیمش استفاده کند.

بازگشت سایپا به اصول اولیه خود با سر آسیایی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌ سه"، اگرچه نارنجی‌پوشان در پنجره زمستانی با جذب پیمان میری که یک بازیکن باتجربه به شمار می‌رود، سعی داشتند تا توازن مناسبی میان بازیکنان جوان و سن و سال‌دار خود ایجاد کنند، اما مجتبی سرآسیایی از زمان حضور به عنوان سرمربی سایپا سعی کرده که فرصت بازی کردن را در اختیار بازیکنان جوان تیمش که از آکامی باشگاه انتخاب کرده بدهد.

طاها طباطبایی، یاسین جورجانی، مهدی خدایاری، احسان هادیان و علی صفری نفراتی هستند که طی هفته‌های اخیر یا به صورت ثابت و یا به صورت بازیکن ذخیره حضوری دائمی در ترکیب نارنجی‌پوشان تهرانی داشته‌اند و مجتبی سرآسیایی امیدوار است با حضور این بازیکنان بتواند تیمی قدرتمند و منسجم با انگیزه جوانی را شکل بدهد.

مهدی خدایاری

علیرضا صفری

سید طاها طباطبایی

احسان هادیان

از میان این بازیکنان طاها طباطبایی یکی از نفرات حاضر در اردوی تیم امید ایران در مقدماتی المپیک بود و باید دید کدامشان می‌توانند از فرصتی که به آنها داده شده به نحو احسن استفاده کند.

سایپا در دو بازی اخیر در لیگ دسته اول به دو تساوی مقابل فجرشهید سپاسی و مس کرمان دست پیدا کرده، اما سرمربی این تیم امیدوار است از بازی روز آینده تیمش به همان روند گذشته برگردد که موفق به کسب 6 پیروزی پیاپی شده بود.

تیم فوتبال سایپا روز آینده در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در اهواز به مصاف استقلال ملاثانی آبی‌پوش می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها