کد خبر: 704848
تاریخ انتشار :

پرسپولیس 3 -0 نفت و گاز: رجزخوانی برای دربی!

برتری مقابل نفت و گاز گچساران قابل پیش‌بینی بود، اما نمایش آمادگی خریدهای جدید پرسپولیس، پیامی مهم را برای رقبا مخابره کرد.

پرسپولیس 3 -0 نفت و گاز: رجزخوانی برای دربی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس ساعتی بعد از شکست و حذف استقلال، موفق شد به راحتی نفت و گاز گچساران را شکست دهد و برخلاف دیگر فینالیست فصل گذشته، به جمع 16 تیم برتر جام حذفی صعود کند.

در این بازی پرسپولیس پنج تغییر نسبت به دیدار قبلی داشت و اوستون اورونوف، عبدالکریم حسن و محمد خدابنده‌لو، به عنوان سه بازیکن جدید، اولین حضور خود را در ترکیب اصلی ثبت کردند.

بازی برای سرخپوشان با نمایش هجومی همراه بود و شاگردان اوسمار حملات زیادی را روی دروازه حریف انجام دادند و سرانجام با ضربه مهدی ترابی به گل رسیدند. البته پرسپولیس در ابتدای بازی هم یک گل زد که آفساید اعلام شد.

در نیمه دوم پرسپولیس هجومی‌تر شد و در همان ابتدا ضربه اتفاقی دانیال که احتمالا قصد ارسال توپ را داشت، در درون دروازه قرار گرفت تا اختلاف دو برابر شود. سپس روی تیزهوشی اوستون اورونوف، عیسی گل سوم را به ثمر رساند.

پیروزی پرسپولیس مقابل حریف دسته دومی، با نمایش درخشان اوستون اورونوف همراه بود که به خوبی در سمت چپ خط حمله پرسپولیس ظاهر شد و عملکرد درخشانی را از خود نشان داد.

تقویم مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی - ورزشگاه آزادی

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی‌زادگان (87- مسعود ریگی)، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر  (68- وحدت حنانوف)، سینا اسد‌بیگی، محمد خدابنده‌لو، اوستون اورونوف، مهدی ترابی (68- سعید صادقی)، وحید امیری (77- امید عالیشاه)، عیسی آل‌کثیر (77- ابوالفضل باقری)

سرمربی: اوسمار

ترکیب نفت و گاز:

وحید اصغرزاده، علی حدادی فر، امیرحسین صالحی، محسن آقایی، امین رضایی قلعه، محمدمهدی عسگری، جلیل پناهی، علی قربانخانی (71-علی نبی‌زاده)، مهدی کربلایی، مجید تاجیک، ساسان جعفری‌کیا

سرمربی: پیروز قربانی

شرح گل:

پرسپولیس 1 - نفت و گاز گچساران 0 (دقیقه 38 - مهدی ترابی): مهدی ترابی بعد از حرکت در عرض، توپ را روی دروازه فرستاد و در حالی که وحید امیری موفق به زدن ضربه سر نشد، توپ به صورت مستقیم در گوشه دروازه قرار گرفت و تبدیل به گل شد.

پرسپولیس 2 - نفت و گاز گچساران 0 (دقیقه 47- دانیال اسماعیلی‌فر): پاس مهدی ترابی در عمق به دانیال رسید و در حالی که او قصد داشت توپ را برای مهاجمان پرسپولیس ارسال کند، سانترش به یکباره در درون دروازه قرار گرفت.

پرپسولیس 3 - نفت و گاز 0 (دقیقه 55- عیسی آل‌کثیر): اوستون اورونوف در سمت چپ توپربایی کرد و توپ را برای دانیال فرستاد که ضربه اسماعیلی‌فر به بازیکن حریف خورد و در ادامه عیسی توپ را تبدیل به گل کرد.

اخطار:

نفت و گاز گچساران: ساسان جعفری کیا 74 - امیرمحمد منصف 76- مجید تاجیک 83

دقایق حساس:

دقیقه 5: پاس در عمق روی اشتباه حسین کنعانی، محمد عسگری را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه او با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 31: ارسال زیبای سینا اسدبیگی از روی ضربه ایستگاهی با هد عیسی آل‌کثیر همراه شد و توپ در درون دروازه قرار گرفت، اما داور این گل را با پرچم کمک داور مردود کرد.

دقیقه 44: حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس با پاس به عیسی آل‌کثیر رسید، اما ضربه او با واکنش گلر حریف همراه شد و توپ در درون دروازه قرار نگرفت.

دقیقه 52: اوستون اورونوف در مقابل محوطه جریمه دو بازیکن گچساران را دریبل زد و در حالی که می‌رفت یک گل زیبا بزند، ضربه آرامش در آغوش دروازه‌بان قرار گرفت.

دقیقه 61: روی یک ضد‌حمله سریع اورونوف توپ را به سینا اسدبیگی داد که این توپ با برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد.

دقیقه 75: شوت سرکش وحید امیری با واکنش گلر به کرنر رفت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها