کد خبر: 704901
تاریخ انتشار :

پایان سریع یک بحران پیش‌بینی نشده در سپاهان

رامین رضاییان روز گذشته جلوتر از امید نورافکن بازوبند کاپیتانی سپاهان را به بازو بسته بود.

پایان سریع یک بحران پیش‌بینی نشده در سپاهان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، این در حالی است که کاپیتان اول و دوم سپاهان که محمد کریمی و پیام نیازمند هستند، یکی مصدوم بود و دیگری با صلاحدید مورایس روی نیمکت قرار داشت تا طبق تقدم و اولویتی که بازیکنان قدیمی تیم در بستن بازوبند دارند، امید نورافکن کاپیتان سوم طلایی‌پوشان اصفهانی در مصاف با شمس‌آذر باشد.

با این حال وقتی مسابقه دو تیم روز گذشته در نقش جهان آغاز شد، این رامین رضائیان بود که بازوبند را به بازو بسته بود و امید نورافکن هم در پایان مسابقه با سوالی درباره کاپیتانی رضائیان مواجه شد و در پاسخ به آن گفت: «من زیاد ذهنم را درگیر این مسائل نمی‌کنم. مسئله‌ای که مربی تشخیص داده، سعی کرده‌ام که همیشه از مربی اطاعت کنم و از این به بعد هم هر مسئله‌ای باشد و فشارش روی من باشد، مافوق من سرمربی است. ایشان تصمیم گرفته و حتی اگر به زعم من خوب نباشد، مجبورم کارم را بکنم. نمی‌توانم فراموش کنم من در باشگاه سپاهان کار می‌کنم و نمی‌توانم همه چیز را زیر پا بگذارم. به هر حال این تصمیمی است که مربی گرفته.»

همانطور که مشخص است امید اصلا از اینکه نتوانسته در روز غیبت کریمی و نیازمند بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشته باشد، خوشحال نیست، اما به صورت کاملا حرفه‌ای با این موضوع برخورد کرده و در میکسدزون خبری هم بدون هراس این موضوع را بیان می‌کند.

پس از پایان مسابقه هم رامین رضائیان با انتشار یک استوری به این موضوع به صورت غیرمستقیم واکنش نشان داده و با اشاره به پیروزی ارزشمند سپاهان پس از چند شکست متوالی، عکسی از خود در کنار امید نورافکن منتشر کرده تا به نوعی از او دلجویی کند.

البته ارتباط رامین و امید که زمانی مدافعین چپ و راست مسابقه بودند ولی حضور نورافکن در میانه میدان نزدیک‌تر به هم بازی می‌کنند، بسیار خوب بود و گل دوم مسابقه روی پاس دیدنی رضائیان و شلیک سنگین نورافکن از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید.

عکس‌ها: یاسر جمالی

رامین پس از پیروزی سپاهان مقابل شمس آذر با انتشار این تصویر به نوعی از نورافکن دلجویی کرده است؛ دو بازیکنی که تاثیر بسیار مهمی در رقم خوردن برد سه بر صفر سپاهان داشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها