کد خبر: 704982
تاریخ انتشار :

آوار بدشانسی‌ها روی سر محمد ربیعی!

ذوب‌آهن اصفهان چند بازیکن تاثیرگذار خود را مقابل هوادار در هفته نوزدهم در اختیار ندارد.

آوار بدشانسی‌ها روی سر محمد ربیعی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن اصفهان بعد از حواشی پیش آمده در مصاف با پرسپولیس باید در هفته نوزدهم لیگ برتر در تهران مقابل هوادار قرار بگیرد.

محمد ربیعی که در نیم فصل دوم دو شکست مقابل ملوان و پرسپولیس را تجربه کرده، حالا در شرایطی مقابل هوادار تیمش را به زمین می‌فرستد که سه امتیاز این مسابقه اهمیت ویژه‌ای برای او و تیمش دارد و تلاش می‌کند با برد در این بازی جایگاه ذوب‌آهن را بهبود ببخشد.

ذوب‌آهن در شرایطی وارد این کارزار دشوار می‌شود که چند چهره تاثیرگذار خود را در مسابقه با هوادار در اختیار ندارد. محسن آذرباد، هافبک باتجربه گاندوها، در مسابقه قبلی اخراج شد و از حضور مقابل هوادار محروم است. همچنین مهرداد رضایی دیگر هافبک ذوب‌آهن است که به علت 4 اخطاره بودن نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

دو محروم از بازی با هوادار اما همه غایبان ذوب‌آهن را تشکیل نمی‌دهند. فردین یوسفی و پوریا آریاکیا دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت به احتمال فراوان قادر به همراهی تیم خود نیستند و این موضوعی آزاردهنده برای ربیعی محسوب می‌شود.

سرمربی جوان و موفق ذوب‌آهن که در هفته‌های گذشته برخی حواشی و بدشانسی‌ها را پیرامون تیمش تجربه کرده، حالا یک بدشانسی بزرگ نصیبش شده؛ او چهره‌های شاخص و تاثیرگذار تیمش را در مسابقه‌ای که سه امتیاز آن بسیار حیاتی است، در اختیار ندارد و باید دید چگونه برای جایگزینی نفرات اقدام می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها