کد خبر: 705088
تاریخ انتشار :

کارشناسی صحنه جنجالی: اختلاف بر سر اخراج وینی

کارشناس داوری نشریه آاِس، معتقد است وینیسیوس جونیور به دلیل حرکت غیر ورزشی در بازی با لایپزیش، مستحق دریافت کارت قرمز بوده است اما کارشناس مارکا مخالف است.

کارشناسی صحنه جنجالی: اختلاف بر سر اخراج وینی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب علی‌رغم تساوی ۱-۱ در بازی برگشت، موفق شد با پیروزی ۲-۱ در مجموع، لایپزیش را حذف کند و به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

رئالی‌ها در این دیدار نمایش عجیبی داشتند که باعث اعتراض هواداران شده بود. حتی لایپزیش در چند صحنه می‌توانست به گل برسد و رئال را به دردسر بیندازد اما با بدشانسی در این امر ناکام ماندند. آنها معتقدند توانایی شکست و حذف رئال را داشته‌اند و اگر داور تصمیمات دیگری می‌گرفت ممکن بود سرنوشت تیم صعودکننده تغییر کند.

در اوایل نیمه دوم بازی وینیسیوس جونیور در میانه‌های میدان با ویلی اوربان، ستاره لایپزیش وارد درگیری شد. او پس از خطا و سرنگون کردن اوربان، در پاسخ اعتراض‌های او، دستانش را به دور گردن این بازیکن حلقه کرد و او را دوباره بر زمین انداخت. در حالی‌که همه منتظر کارت قرمز و اخراج ستاره برزیلی بودند اما داور تصمیم گرفت او را فقط با یک کارت زرد جریمه کند.

حالا در اولین اظهارات پس از بازی، کارشناسان داوری دو نشریه معروف آاِس و مارکا نظرات‌شان را در مورد تصمیم داور بازی و عدم اخراج وینیسیوس منتشر کرده‌اند.

 

آاِس

ایتورالده گونزالس، داور معروف قدیمی اسپانیایی و کارشناس داوری آاِس در مورد صحنه درگیری وینیسیوس با اوربان گفت: «داور به رئال کمک بزرگی کرد. وینیسیوس باید اخراج می‌شد. او به گردن بازیکن لایپزیش ضربه می‌زند، نه سینه‌اش. داور حتی می‌توانست یک زرد به خطای اول بدهد و سپس یک زرد دیگر به ضربه به گردن او. وینیسیوس در ادامه گل را هم به ثمر رساند. این تصمیم داور کمک بزرگی به رئال بود.»

مارکا

پاول فرناندز، کارشناس داوری مارکا، در مورد حرکت ستاره رئال و تصمیم داور گفت: «همان زرد تصمیم درستی بود. او فشار زیادی به گردن بازیکن حریف وارد نکرد و هیچ تهاجم شدید یا خطر آسیب‌دیدگی‌ای وجود نداشت. کار وینیسیوس خطرناک بود اما نه به اندازه قرمز. داویده ماسا تصمیم درست را گرفت.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها