کد خبر: 705132
تاریخ انتشار :

اعتراف آنری: دیگر نمی‌توان این رئال را مهار کرد

تیری آنری رئال مادرید را باشگاهی متفاوت از همه باشگاه‌های دنیا می‌داند و گفت با رفتن امباپه به این باشگاه، غیر قابل مهار خواهند شد.

اعتراف آنری: دیگر نمی‌توان این رئال را مهار کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بزرگترین مشکلات باشگاه‌های بزرگی مثل منچستریونایتد در یک دهه گذشته ناتوانی آنها در موفقیت در بازار نقل و انتقالات است. چه خرید بازیکنان و چه فروش آنها، این یک آشفتگی مداوم بوده و مهم نیست چه کسی باشگاه را اداره می‌کند.

یکی از تیم‌هایی که منچستریونایتد احتمالاً می‌تواند از آن بیاموزد، رئال مادرید است و تیری آنری اشاره کرد که چگونه این باشگاه در بهترین زمان از شر ستاره‌هایی چون کریستیانو رونالدو، کاسمیرو و رافائل واران خلاص شد.

آنری گفت: «رئال مادرید یک ویژگی منحصر به‌فرد دارد که آن را از همه باشگاه‌های دیگر متمایز می‌کند. یک کاری که آنها همیشه به خوبی انجام می‌دهند، این است که می‌دانند چه زمانی باید از شر بازیکنان خلاص شوند. من در مورد بازیکنانی صحبت نمی‌کنم که منطق حکم می‌کند باید بفروشیمشان. من در مورد قطع همکاری با ستاره‌های بزرگ در بهترین روزهایشان حرف می‌زنم. رئال رونالدو، کاسمیرو و واران را در بهترین زمان ممکن و وقتی کاملا در اوج بودند، فروخت.»

آنری ادامه داد: «به این سه نفر نگاه کنید، مودریچ، کروس و کاسمیرو که یکی از بهترین مثلث‌های تاریخ فوتبال بودند. آنها جوان‌ترینشان را فروختند. چرا جوان‌ترین را می‌فروشند؟ خوب، آنها معتقدند که کروس و مودریچ می‌توانند به والورده، شوآمنی و کاماوینگا کمک کنند و آنها این کار را خیلی خوب انجام می‌دهند. شما باید به این حرکت رئال اعتبار بدهید زیرا وقتی از شر بازیکنانی که قبلاً نام بردم خلاص شدند، آنها هنوز بازیکنان برجسته‌ای بودند.»

 

آنری در پایان گفت: «رئال در حال ساختن تیمی است که می‌تواند برای شش یا هفت سال لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را قبضه کند. اگر امباپه به رئال برود و کنار بازیکنان جوانی مثل بلینگام، وینیسیوس، رودریگو، والورده و ...قرار بگیرد، رئال غیر قابل مهار خواهد شد و حتی تیمی مثل سیتی نیز نمی‌تواند مانعی برایش باشد. قدرت رئال در این است که می‌تواند هر ستاره‌ای را به برنامه‌هایش متقاعد کند. آنها می‌گویند ما بهترین تیم دنیا هستیم و آنجا همه بازیکنان به این حرف باور دارند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها