کد خبر: 705423
تاریخ انتشار :

رضا درویش، هشتصد روز ریاست در پرسپولیس!

رضا درویش تنها چهار ماه تا رکورد محمد رویانیان و علی اکبر طاهری به عنوان باسابقه‌ترین مدیرعامل پرسپولیس فاصله دارد.

رضا درویش، هشتصد روز ریاست در پرسپولیس!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل سابق سایپا که از مدت‌ها پیش علاقه خود به مدیرعاملی در پرسپولیس را اعلام کرده بود، دو سال پیش با تصمیم حمیدرضا سجادی به صندلی مدیریت پرسپولیس تکیه زد و کلید اتاقی را گرفت که پیش از او 29 نفر دیگر در آن کار کرده بودند، یکی از وسوسه‌برانگیزترین مشاغل فوتبالی در ایران.

درویش زمانی مدیرعامل پرسپولیس شد که بحران‌های مالی مهمترین دغدغه هواداران این تیم را شکل می‌داد و آنها امیدوار بودند که با دریافت پاداش آسیایی، بخشی از مشکلات خود را حل کنند اما جالب است بدانید که این اتفاق تاکنون رخ نداده و پرسپولیس همچنان درگیر دریافت حدود 4 میلیون دلار از مطالبات دلاری خود است.

در دوران درویش، هدایت پرسپولیس اغلب برعهده یحیی گل‌محمدی بود تا اینکه در این زمستان، طرفین بعد از دو سال همکاری به کار خود خاتمه دادند و حالا اوسمار جانشین سرمربی پرسپولیس شده است.

رضا درویش حالا در آغاز سومین سال تصدی بر ریاست پرسپولیس است و اگر تا پایان فصل روی صندلی مدیرعاملی باقی بماند، از رکورد محمد رویانیان و علی اکبر طاهری که کمی بیش از دو سال و چهار ماه مدیرعامل پرسپولیس بودند، عبور خواهد کرد.

نکته جالب این است که هیچ کدام از سایر مدیران پرسپولیس از سال 1380 نتوانستند دو سال تمام مدیرعامل پرسپولیس بمانند و به خصوص بعد از کنار گذاشتن طاهری و رویانیان، صندلی مدیرعاملی پرسپولیس بسیار لرزان و بی ثبات بود.

بعد از جدایی رویانیان، 7 مدیرعامل در دو سال وارد باشگاه پرسپولیس شدند و بعد از کنار رفتن طاهری، شش مدیرعامل در چهار سال به این صندلی تکیه زدند اما حالا به نظر روزگار ثبات پرسپولیس فرا رسیده است.

البته باید دید از واگذاری پرسپولیس از وزارت ورزش به وزارت کار، سرنوشت اداره این باشگاه به چه شکلی پیش خواهد رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها