کد خبر: 705557
تاریخ انتشار :

فولاد برای مو رایس از الهلال مهم‌تر است!

اگر سپاهان نتواند در بازی سخت شب آینده در اهواز سه امتیاز را کسب کند، به مرحله جدیدی وارد خواهد شد.

فولاد برای مو رایس از الهلال مهم‌تر است!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهانی‌ها هنوز اتفاقاتی که طی سه ماه اخیر برایشان رخ داده را باور نمی‌کنند. آنها تا هفته‌های پایانی نیم فصل اول مدعی اول قهرمانی لیگ برتر بودند، اما به یکباره همه چیز در باشگاه فرو ریخت و باخت‌ها یکی پس از دیگری از راه رسیدند.

شروع این ماجرای غم‌انگیز برای سپاهان که یادآوری و تکرار اتفاقات تلخ سال دوم حضور امیر قلعه‌نویی و محرم نویدکیا بود، از بازی خانگی برابر آلومینیوم اراک آغاز شد. آنها در این مسابقه با نتیجه یک بر صفر باختند و در فاصله چند روز دو باخت دیگر هم در کارنامه آنها مقابل گل‌گهر و سپس شمس‌آذر به ثبت رسید تا مورایس که در اولین فصل حضورش دو باخت پیاپی را تجربه نکرده بود، رکوردهای منفی عجیبی را جابجا کند.

این ماجرا همچنان ادامه داشت. سپاهان با بدترین قرعه ممکن در لیگ قهرمانان آسیا مواجه شد و در دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال عربستان دو شکست مشابه 3 بر یک را تجربه کرد تا همه 5 شکست پیاپی مورایس و شاگردانش حرف بزنند.

در ادامه وقتی دو شکست دیگر برابر استقلال و سپس پیکان در لیگ برتر از راه رسید، کسی دیگر بازی برابر شمس‌آذر و پیروزی آسان در این مسابقه را به یاد نمی‌آورد تا تمام اعضای باشگاه سپاهان از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان تحت فشاری خردکننده قرار بگیرند و منوچهر نیکفر استعفا بدهد.

شکست برابر پیکان برای سپاهان بسیار گران تمام شد و آنها حتی اگر دو بازی عقب افتاده دشوار خودشان مقابل تراکتور و ذوب‌آهن را هم ببرند، فاصله با صدر جدول که استقلال است به عدد 5 خواهد رسید و با تیم دوم که پرسپولیس است به عدد 2.

با این حال مصاف برابر فولاد خوزستان در اهواز در روزی که استقلال و پرسپولیس به مصاف هم می‌روند و به هر حال یکی از دو تیم یا هر دوی آنها امتیاز می‌دهند، فرصت بسیار مناسبی برای مورایس و شاگردانش است تا با کسب پیروزی به جدول مسابقات برگردند و بار دیگر خودشان را در میان مدعیان قهرمانی قرار دهند.

در غیر این صورت و اگر سپاهان نتواند در اهواز مقابل فولاد خوزستان 3 امتیاز را بگیرد، باید به طور کلی شانس این تیم برای کسب قهرمانی را تمام شده دانست و اگر چنین نتیجه‌ای رقم بخورد، معلوم نیست هفته‌های باقی مانده برای سپاهان و هوادارانش چقدر سخت و کند سپری خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها