کد خبر: 705579
تاریخ انتشار :

نظرسنجی: برنده شهرآورد را حدس بزنید!

شهرآورد پایتخت با حساسیت بسیار زیاد برگزار خواهد شد.

نظرسنجی: برنده شهرآورد را حدس بزنید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، صد و سومین قسمت از شهرآورد پرسپولیس و استقلال در حالی به میزبانی استادیوم آزادی برگزار می‌شود که استقلال با یک تساوی نیز جایگاه خود در صدر جدول را حفظ خواهد کرد اما پرسپولیس ملزم به کسب پیروزی خواهد بود.

این بازی در شرایطی برگزار خواهد شد که سرخپوشان بعد از مدت‌ها یک سرمربی جدید را روی نیمکت خود می‌بینند. آخرین سرمربی خارجی پرسپولیس گابریل کالدرون بود که با هدایت او، قرمزها توانستند 1-0 تیم استراماچونی را شکست بدهند و حالا در ادامه نتایج درخشان خود، امیدوار به شکست حریف خواهند بود.

البته استقلال هم باتوجه به حواشی پیش آمده، به دنبال برد در این بازی خواهد بود تا هم اختلافش را با رقیب سنتی بیشتر کند و هم جواد نکونام اعتماد بیشتری را از سوی هواداران استقلال متوجه خود ببیند و به این ترتیب سال را با شرایط مثبت به پایان برساند.

این دربی با حضور نیمی از هواداران در استادیوم برگزار خواهد شد اما شور و حال این بازی از همین حالا تمام گروه‌های هواداری را فرا گرفته و آنها مشغول کری و اعلام نظر در مورد این بازی حساس هستند.

شما هم می‌توانید نظرات خود را در مورد نتیجه بازی برایمان بنویسید؛ بگویید که کدام تیم برنده بازی خواهد شد و کدام بازیکن به عنوان ستاره اصلی از زمین خارج می‌شود.

دیدگاه شما در سریعترین زمان ممکن تائید خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها