کد خبر: 705634
تاریخ انتشار :

باورنکردنی از نیمه دوم دربی: 22 دقیقه لعنتی تلف شد!

بررسی ویژه "ورزش سه" نشان می‌دهد که نیمه دوم بازی پرسپولیس و استقلال بیش از 20 دقیقه وقت اضافه داشته است.

باورنکردنی از نیمه دوم دربی: 22 دقیقه لعنتی تلف شد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شهرآورد پایتخت با نتیجه تساوی به پایان رسید و استقلال در جایگاه صدر جدول باقی ماند اما همچنان جنجال‌ها و ماجراهای این بازی حساس و هیجان‌انگیز ادامه دارد.

در تازه‌ترین اتفاق، بررسی خبرنگاران و تیم ویدیویی "ورزش سه" نکته جالبی را از نیمه دوم بازی شهرآورد به نمایش می‌گذارد، جایی که با اعلام 7 دقیقه وقت اضافه از سوی وحید کاظمی همراه بود و سرانجام در دقیقه 7+90 با زدن ضربه از سوی سیدحسین حسینی نیز به پایان رسید.

نکته این است که 7 دقیقه وقت اضافه، تنها زمانی است که تا دقیقه 65 بازی تلف شد، یعنی جایی که سروش رفیعی برای ارسال کرنر از سمت راست جلو رفته بود و آرمین سهرابیان نیز به دلیل مصدومیت روی زمین قرار داد.

تنها در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم 7 دقیقه از زمان بازی تلف شد.

 

اما جالب اینکه در 25 دقیقه زمان قانونی بازی 11 دقیقه دیگر توپ در جریان بازی نبود و به دلایل مختلف از جمله تعویض، پرتاب اشیا و البته مصدومیت بازیکنان دو تیم و به خصوص شاگردان جواد نکونام، دربی متوقف شده بود.

نکته مشخص این است که نیمه دوم شهرآورد در زمان‌های قانونی 18 دقیقه وقت تلف شده داشته و بازی باید تا دقیقه 108 ادامه پیدا می‌کرد، اما وحید کاظمی 11 دقیقه زودتر در سوت خود دمیده است.

همچنین شاید این نکته هم مورد اعتراض پرسپولیس باشد که در زمان‌های اضافه، 4 دقیقه دیگر هم تلف شد تا مجموع وقت‌های اضافه این بازی به 22 دقیقه برسد که یک عدد عجیب و غریب محسوب می‌شود.

این در حالی است که معمولا در دیدارهایی که تکنولوژی داور ویدیویی وجود دارد، زمان‌های تلف شده به صورت کامل مورد محاسبه قرار می‌گیرد، اما این بار در شهرآورد وحید کاظمی تصمیم گرفت که زودتر در سوت خود بدمد و به جای دقیقه 22+90 تنها هفت دقیقه زمان تلف شده بگیرد.

ویدیوی محاسبه این زمان‌های تلف شده را می‌توانید در "ورزش سه" ببینید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها