کد خبر: 705810
تاریخ انتشار :

سومین حضور ویسی در فولاد با اهداف خاص

عبدالله ویسی برای سومین بار هدایت فولاد خوزستان را بر عهده گرفت.

سومین حضور ویسی در فولاد با اهداف خاص
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، عبدالله ویسی مجدد در راس کادرفنی فولاد خوزستان قرار گرفت تا برای سومین بار هدایت این تیم خوزستانی را بر عهده بگیرد و مجدد حضور در لیگ برتر را تجربه کند.

ویسی در دوران مربیگری خود هدایت تمام تیم‌های مطرح استان خوزستان را بر عهده گرفته است، او دوران مربیگری خود را با حضور در کادرفنی فولاد شروع کرد، به عنوان مربی موقت کار خود را در فولاد ادامه داد، برای چندین سال در راس کادرفنی استقلال خوزستان قرار گرفت و همراه با این تیم قهرمان لیگ برتر شد، حضور در نفت مسجد سلیمان و شاهین بوشهر را تجربه کرد، صنعت نفت را از سقوط نجات داد و لیگ بیست و سوم را با این تیم آغاز کرد و حالا مجدد در فولاد خوزستان حضور خواهد داشت.

ویسی حضور در تیم های صبای قم، پیکان، سپاهان و خیبر خرم‌آباد را هم در کارنامه دارد و دستاورد خاصی با این تیم ها نداشت و پس از گذراندن دورانی در این تیم ها به کار خود پایان داد.

عبدالله ویسی که به همراه استقلال خوزستان یکی از شگفت‌انگیزترین قهرمانی های لیگ را به دست آورد در دوران مربیگری خود موفق به تکرار این دستاورد نشد و عملکرد مشابه‌ای هم نداشت اما با توجه به سبک خاصی که دنبال می‌کند و محبوبیت که به واسطه قهرمانی در لیگ برتر در استان خوزستان پیدا کرده همیشه یک گزینه جدی برای تیم های استان های جنوبی کشور است و در مواقع ضروری به سراغ او می‌آیند و به او اعتماد می‌کنند.

سومین حضور ویسی در خوزستان با یکی از سخت‌ترین دوران های این تیم همراه شده و آنها برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنند و به دنبال کسب امتیازات لازم برای تضمین حضور در فصل آینده لیگ برتر خواهند بود و ویسی با برنامه ای خاص 10 مسابقه را دنبال خواهد کرد تا امتیازات لازم را برای بهبود رتبه فولاد به دست آورد و هرآنچه که در توان دارد را باید ارائه کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها