کد خبر: 705819
تاریخ انتشار :

نسخه کامل مصاحبه گل محمدی در این لینک

فایل کامل مصاحبه ویژه یحیی گل محمدی در آنتن آماده تماشا از سوی شما ست.

نسخه کامل مصاحبه  گل محمدی در این لینک
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، اگرچه پخش گفتگوی ویژه یحیی گل‌محمدی در استودیوی آنتن توجهات زیادی را به خود جلب کرده و در فضای مجازی بازتاب کم نظیری داشته اما احتمالا بسیاری از هواداران دوست داشته باشند که این مصاحبه را به صورت کامل یک‌بار دیگر تماشا کنند.

این‌ گفتگو از روز گذشته به صورت بخش‌های خبری و ویدئویی در اختیار مخاطبان ورزش سه قرار داشته اما حالا فایل کامل این مصاحبه در اختیار مخاطبان آنتن قرار گرفته و می‌توانید این مصاحبه را یک‌بار دیگر در تلویزیون اینترنتی آنتن تماشا کنید.

یحیی گل‌محمدی در این مصاحبه پیرامون جدایی خود از جمع سرخپوشان صحبت‌ کرده و همچنین توضیحاتی را در مورد مسائل مختلف از جمله کنار گذاشتن رامین رضاییان و سید جلال حسینی و جذب مهاجم خارجی پرسروصدای سوئدی، نبیل باهویی، ارائه داده است.

گل‌محمدی که برای دوره‌ای طولانی قلب خط دفاعی تیم ملی را در اختیار داشت، درباره ماجراهای تیم ملی ایران از جام ملت‌های ۱۹۹۶ تا جام جهانی ۲۰۰۶ صحبت کرده و به خصوص درباره اتفاقات تیم تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ و دو دستگی این تیم توضیحات جالبی را داده است.

همچنین سرمربی سابق پرسپولیس درباره آینده خود برای اولین بار صحبت کرده و گفته که هیچ گاردی برای پذیرفتن هدایت سایر تیم‌های مدعی ندارد و پیشینه پرسپولیسی او تاثیری در این ماجرا نخواهد داشت.

مصاحبه کامل یحیی گل‌محمدی در آنتن را می‌توانید اینجا ببینید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها