کد خبر: 706265
تاریخ انتشار :

فردا دربی در تبریز تحقیر می‌شود

هواداران تراکتور با حضور حداکثری در ورزشگاه یادگار عنوان پر تماشاگر تر ین تیم لیگ را به نام تیم محبوبشان ثبت خواهند کرد.

فردا دربی در تبریز تحقیر می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، دیدار تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام می‌تواند پرتماشاگرترین بازی فصل لقب بگیرد و این در حالی است که 15 سال قبل تی‌تی ها پس از صعود به لیگ برتر مقابل سپاهان با 130 هزار هوادار جو وحشتناکی را رقم زدند و با توجه به حساسیت این مسابقه می‌توانند شرایط مشابه ای را رقم بزنند.

هواداران تراکتور که این فصل در بازی رفت مقابل پرسپولیس ورزشگاه یادگار امام را پُر کردند، احتمالا در بازی با سپاهان هم جای خالی در استادیوم نخواهند گذاشت تا دومین بازی پرتماشاگر فصل را نیز به نام خود بزنند.

با توجه به  حساسیت این مسابقه و شرایطی که مدیریت باشگاه تراکتور برای حضور در ورزشگاه فراهم کرده است و رایگان شدن بلیت مسابقه هواداران تراکتور کار ساده‌تری برای حضور در ورزشگاه خواهند داشت که البته با توجه به شور و اشتیاقی که آنها نسبت به تیم خود دارند با حضور حداکثری در ورزشگاه در این مسابقه سخت تیم خود را همراهی می‌کردند.

دو تیم پرستاره لیگ برتر با توجه به شرایط آب و هوایی و زمان مناسب برگزاری مسابقه و حساسیتی که در کسب امتیاز وجود دارد در یک بازی پرتماشاگر و با حضور ستاره های نامدار فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت و یک دیدار جذاب را رقم خواهند زد.

 

با توجه به اینکه ورزشگاه آزادی در حال تعمیرات است و تعداد زیادی از سکوها از دسترس خارج شده است به نظر می‌رسد تراکتور در این مسابقه به پرتماشاگرترین تیم لیگ برتر تبدیل شود و با دو مسابقه حساسی که با حضور حداکثری هواداران خود برگزار کرده این عنوان را به دست آورد.

دور از انتظار نیست که هوادران سپاهان هم در این مسابقه جایگاه‌هایی که برای آنها در نظر گرفته شده را با حداکثر نفرات کامل کنند تا طلایی‌پوشان هم در تبریز بدون تماشاگر نباشند و هوادارانشان را همراه خود داشته باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها