کد خبر: 706799
تاریخ انتشار :

پیش‌بینی قهرمان لیگ قهرمانان: سی تی اول، رئال دوم!

اوپتا جدول پیش‌بینی شانس قهرمانی هشت تیم حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان را منتشر کرده است.

پیش‌بینی قهرمان لیگ قهرمانان: سی تی اول، رئال دوم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‎‌های لیگ قهرمانان قرار است امشب با برگزاری دیدارهای رفت آغاز شود و حساسیت فوتبال اروپا بار دیگر به اوج خودش خواهد رسید. 

چند دیدار حساس و مهم در این مرحله برگزار خواهد شد که شاید تماشایی‌ترین آنها رویارویی رئال مادرید با منچسترسیتی باشد که در چند فصل اخیر بارها و بارها تکرار شده و حالا هر دو تیم به دنبال این هستند که بتوانند برتری خودشان را به دیگری نشان دهند. 

اوپتا که در چند سال اخیر تحلیل و بررسی عملکرد هر تیم از نظر آماری را انجام داده بار دیگر پیش‌بینی جالبی از درصد شانس هر یک از هشت تیم حاضر در لیگ قهرمانان برای کسب عنوان قهرمانی را منتشر کرده است که همان طور که انتظار می‌رفت منچسترسیتی در صدر این جدول حضور دارد. 

شاگردان پپ گواردیولا 60 درصد شانس صعود به نیمه نهایی و 41.2 درصد شانس حضور در فینال را دارند و با 28.3 درصد شانس قهرمانی اول هستند. رئال مادرید هم با 40 درصد شانس صعود به نیمه نهایی، 23.8 درصد شانس حضور در فینال و 15 درصد شانس قهرمانی در جایگاه دوم قرار گرفته است. 

پاری سن ژرمن 14.7 درصد، آرسنال 13.6 درصد، بارسلونا 9 درصد، دورتموند 8.3 درصد، بایرن مونیخ 6.2 درصد و اتلتیکو مادرید هم با پنج درصد شانس برای کسب عنوان قهرمانی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها