کد خبر: 707038
تاریخ انتشار :

کارشناسی کامل صحنه‌های داوری پرسپولیس و استقلال

اتفاقات داوری بازی‌های دیروز پرسپولیس و استقلال همچنان واکنش بر انگیز است.

کارشناسی کامل صحنه‌های داوری پرسپولیس و استقلال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال با ملوان و آلومینیوم در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر با صحنه‌های مشکوکی همراه بود که قضاوت گروه داوری مسابقات را تحت تاثیر قرار داد و واکنش دو باشگاه و هوادارانشان را نیز به دنبال داشت.

تقابل آلومینیوم و استقلال از همان ابتدا جنجالی آغاز شد و تکل میلاد فخرالدینی روی پای بازیکن حریف در دقیقه ۳ و یک برخورد مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه استقلال در دقیقه ۵ قضاوت رضا عادل را تحت تاثیر قرار داد.

همچنین دو صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه آلومینیوم اتفاق افتاد و پیش از به ثمر رسیدن تک گل آبی‌ها نیز در صحنه‌ای اعضای تیم میزبان اعتقاد داشتند توپ به داور برخورد کرده و او باید بازی را متوقف می‌کرد.

در دیدار پرسپولیس برابر ملوان نیز تک گل سرخپوشان که منجر به پیروزی این تیم شد روی یک موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسید و همچنین یک صحنه مشکوک به پنالتی هم در محوطه جریمه سرخ‌ها رخ داد تا به این ترتیب ملوانی‌ها به شدت به داوری معترض باشند.

این دیدار همچنین با دو صحنه مشکوک به خطا هم همراه بود که پیام حیدری دستور به ادامه بازی داد تا این صحنه‌ها هم مورد توجه هواداران ملوان قرار بگیرد.

با توجه به حساسیت مسابقات در این مقطع از لیگ، این صحنه‌ها بار دیگر مورد بررسی قرار گرفته‌اند و محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور بین‌المللی سابق و کارشناس داوری فعلی فوتبال ایران، در گفتگویی با خبرنگار ما به نقد تصمیمات داوران در این صحنه‌ها پرداخته است:

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها