کد خبر: 634004
تاریخ انتشار :

افزایش ارزش سهام عدالت

ارزش سهام عدالت امروز یکشنبه ۱۱ مهر، ۰.۲درصد افزایش یافت، همچنین بورس با رشد شاخص کل کار خود را به پایان رساند.

افزایش ارزش سهام عدالت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: ارزش سهام عدالت امروز وارد کانال جدید شد. ارزش سهام عدالت پس از آزاد سازی از اهمیت بالایی برخوردار شد. ارزش سهام عدالت هر روز در پایان معاملات بورس ارزیابی و اعلام می شود. ارزش سهام عدالت ارتباط مستقیمی با وضعیت بورس امروز دارد. ارزش سهام عدالت امروز را در ادامه می خوانیم. در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۶۴۵هزار تومان و ۲۵ میلیون و ۷۰۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۸۷هزار تومان رسیده است.

وضعیت شاخص کل بورس امروز یکشنبه ۱۱ مهر

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از رشد سه هزار و ۲۱۳واحدی شاخص کل آن را در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۶هزار واحدی قرارگرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز ۰.۵۳درصد افت کرد.

آخرین قیمت ۱۰۶نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۶۵نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز ۵۶۵میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «کیمیاتک»، «فسبزوار»، «کالا»، «برکت»، «شبندر»، «خودرو» و «شستا» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «فجهان»، «توسن»، «مدیریت»، «دی»، «فرابورس»، «وهامون» و «آریا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از هفت هزار و ۴۱۰میلیارد تومان رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها