کد خبر: 660603
تاریخ انتشار :

کدام اکسسوری ها برای استفاده در استایل روزانه مناسب هستند؟

کدام اکسسوری ها برای استفاده در استایل روزانه مناسب هستند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جدا از این که چه لباسی می‌پوشید یا چه رفتاری دارید، اکسسوری‌های که در استایل روزمره خود استفاده میکنید تاثیر زیادی بر روی تیپ و استایل شما خواهد داشت و می‌تواند به نوعی امضای تیپ روزانه شما حساب شود. این که برای استفاده از اکسسوری در تیپ و استایل کژوال و روزمره یا کلاسیک و یا مهمانی‌های رسمی تفاوت قائل شوید، نشان هوشمندی و ذوق بالای شماست. به عنوان مثال استفاده از سرویس جواهرات سنگین با انواع و اقسام سنگ‌های رنگی و قیمتی اگرچه ممکن است برای یک مهمانی شب کاملا رسمی مناسب باشد، اما انتخاب مناسبی برای شرکت در جلسات اداری یا قرارهای دوستانه عصر گاهی نیست. در این مطلب به بررسی مناسب‌ترین اککسوری ها بری استایل روازنه خانم‌ها و آقاین می‌پردازیم .

دستبند

دستبند یکی از اصلی ترین زیورآلاتی است که اگر به درستی و به جا و مناسب انتخاب و استفاده شود هم در مهمانی‌های رسمی و هم در استایل‌های روزمره می‌تواند تاثیر کاملا مناسبی بر روی تیپ و ظاهر شما داشته باشد. مدل‌ها و جنس‌های مختلف دستبند همیشه میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است اما دستبند طلا از آن مواردی است که هم خانم‌ها و هم آقایان علاقه‌ی زیادی به استفاده از آن دارند. خوشبختانه با پیشرفت صنعت مد و فشن و هم‌چنین صنعت جواهرات و متنوع شدن طراحی‌های مختلف امکان استفاده از دستبند طلا هم در مهامانی‌های رسمی وجود دارد و هم در استایل‌های کژوال. مثلا دستبند تراش یا دستبندهایی که مزین به سنگ‌های قیمتی و رنگارنگ هستند برای شرکت در یک عروسی مناسب است ولی انواع مدل‌های دستبند چرم و طلا، دستبند زنجیری طلا، دستبند بافت و طلا، برای استایل‌های کژوال بهترین گزینه و انتخاب هستند.

البته اگر به طلا علاقه ندارید و یا دوست دارید که به جای داشتن یک مدل دستبند طلا چندین مدل متفاوت داشته باشید می‌توانید انواع دستیند سنگی، دستبند چرم، استیل، نقره، تیتانیوم یا بافت را با توجه به استایل هر روز خود استفاده کنید و از تنوعی که در استایلتان ایجاد می‌شود لذت ببرید.

گردنبند طلا

گردنبند نیز از دیگر آیتم‌هایی است که هم بانوان و هم آقایان به استفاده از آن در استایل خود علاقه دارند. گردنبند طلا هم مثل دستبند طلا از محبوبیت ویژه‌ای به عنوان یک اکسسوری برخوردار است. به عنوان مثال همه بانوان چندین مدل گردنبند متفاوت در جعبه جواهرات خود دارند و حتما با توجه به جایی که قرار است بروند از هر کدام استفاده می‌کنند. اما نکته قابل توجه این است که تنوع در طراحی جواهرات و اکسسوری‌ها در میان گردنبندها نیز وجود دارد. به عنوان مثال گردنبند زنجیری طلا از محبوب‌ترین انواع گردنبند طلاست. اما گردنبند چرم و طلا نیز در میان عده‌ای محبوبیت بالایی دارد. یا مثلا استفده از چوکرهای بافت و طلا یا چوکر جرم و طلا این روزها به ترند تبدیل شده است.

گاهی بعضی مدل‌ها ترند می‌شوند و هر کسی سعی می‌کند یکی از این مدل‌ها را در جعبه جواهراتش داشته باشد. به عنوان مثال گردنبند ساین ماه تولد و یا گردنبند حروف اسم از مواردی هستند که تقریبا بیشتر افراد علاقه زیادی به داشتن آن دارند. طرح چشم نظر نیز از مدل‌هایی است که این روزها بیشتر مدل‌ها در استایل خود استفاده می‌کنند. اگر یه سینه ریز یا گردنبند برلیان را برای مهمانی شب مهمی که دعوت هستید انتخاب می‌کنید؛ در عوض انتخاب یک گردنبند زنجیری ظریف می‌تواند جلوه شیک و مناسبی به استایل روزمره شما بدهد.

انگشتر

مدل های انگشتر طلا ترند

دیگر آیتمی که هم میان آقایان و هم بانوان بسیار پرطرفدار است انگشتر است. انواع و اقسام انگشترها در استایل‌های روزانه یا در استایل های رسمی استفاده می‌شود. دقیقا مانند دستبند و گردنبند مدل‎های سنگین با سنگ‌های قیمتی زیاد، درشت و یا رنگارنگ بیشتر مناسب مزاسم رسمی و مدل‌های انگشتر بدون نگین و سبک و ظریف‌تر مناسب استایل‌های کژوال هستند. نکته بسیار مهم این است که حلقه ازدواج اکسسوری است که معمولا به صورت روزانه همراه افراد است. به همین خاطر بیشتر مردم مدل‌های ست و یا رینگ‌های ساده را به مدل‌های سنگین ترجیح می‌دهند. البته اگر تمایلی به استفاده از انگشتر طلا ندارید و یا به مدل‌ها و جنس‌های دیگر علاقه‌مندید مدل‌های چرمی، برنجی، نقره و تیتانیوم از محبوب‌ترین آیتم‌های انگشتر هستند.

انگشتر طلا با سنگ اونیکس، انگشتر رولکسی مردانه، رینگ ساده از محبوب‌ترین مدل‌ها برای آقایان و انواع انگشتر زنانه نگین دار طلا، انگشتر بدون نگین ظریف، انگشتر کارتیر طلا، انگشتر پینکی، انگشتر رولکسی از محبوب‌ترین ترندهای روز برای بانوان هستند.

گوشواره

گوشواره طلا ظریف و سبک

گوشواره از آن آیتم‌هایی است که بیشتر بانوان ار آن استفاده می‌کنند. هرچند که برخی آقایان هم به گوشواره مردانه علاقه دارند و از مدل‌های حلقه‌ای استفاده می‌کنند، اما این آیتم از محبوب‌ترین اکسسوری‌های بانوان است و برای استفاده در استایل روزمره مناسب است. انواع گوشواره آویز، گوشواره حلقه‌ای، گوشواره بخیه‌ای، کلیپسی، از محبوب‌ترین مدل‌های بانوان هستند اما این سال‌ها پیرسینگ به عنوان اصلی‌ترین مدل‌های گوشواره شناخته می‌شود.

کلام آخر

تشخیص این که از چه اکسسوری و چه مدلی استفاده کنید کاملا به سلیقه شما و تایپ شخصیتی خودتان مربوط است. اما توجه به این نکته ضروری است که اگر اکسسوری که استفاده می‌کنید با استایلتان هم‌خوانی بیشتری داشته باشد، ضمن اینکه زیبایی استایلتان چندین برابر می‌شود به نوعی استایلتان امضای خاص خودتان را پیدا می‌کند و این نکته بسایر ارزشمندی است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها