کد خبر: 243698
تاریخ انتشار :

وزیر دادگستری: فرهنگ مهدویت مبدأ و ریشه انقلاب اسلامی است/ مذاکره کنندگان قوی ترین نیروهای موجود هستند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در جمع مردم در مسجد جامع ساوه ضمن تبریک به مناسبت ایام نیمه شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، مساله غیبت را پر رمز و راز و پیچیده توصیف کرد و اظهار داشت: اگر از آینده بشر، حقیقت، عدالت، حاکمیت حقانیت را بگیریم، زندگی برای همه تیر و تار و تباه و فضای زندگی همگان تغییر خواهد یافت و اگر داستان منجی، موعود و بقیه الله و غیر از این باشد، مساله هستی و علت خلقت بی هدف است.

وی افزود: یکی از دلایل توجه جامعه جهانی به جمهوری اسلامی ایران منطق اصیل و دقیق ما بوده که همانا اعتقاد به منجی هستی و حقیقت خواهی و استکبار ستیزی است.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی یکی از دلایل دشمنی آمریکا، اسراییل و سرسپردگان آنها و به راه انداختن گروه های تروریستی را اعتقاد عمیق ما به مهدویت، ظلم ستیزی و حق گویی ما عنوان و تصریح کرد: بیست و شش سال از رحلت امام(ره) می گذرد و ایشان بدون پشتوانه مادی و تنها با اعتقاد راسخ و منتظر واقعی بودن، در صحنه حضور پیدا کرد و نظم جدیدی بوجود آورد و ملت را شیفته خود کرد که تا به امروز آثار آن باقی است.

وزیر دادگستری بااشاره به تداوم و صدور انقلاب اسلامی در جهان گفت: رمز انقلاب ما، مبدا آغاز و قدرتمندی انقلاب ما فرهنگ مهدویت و انتظار صحیح است و رمز موفقیت امام(ره) نیز همراهی مردم بود که این مردم از مسیر اصلی خود هرگز روی‌گردان نخواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه همگی باید در حفظ و اشاعه فرهنگ انتظار صحیح کوشا باشیم افزود: راه و رسم زندگی حضرت امام(ره) به عنوان یک الگوی کامل، امروز حجت را بر ما تمام کرده و ما مسئولان، امروز وظیفه بسیار سنگینی بر عهده داریم که مهمترین مسوولیت در قبال مردم است.

حجت الاسلام پورمحمدی تاکید دولت را خدمتگذاری صادقانه به مردم دانست و گفت: متاسفانه یکی از محدودیت هایی که خود ما ایجاد کرده ایم همین پیچیدگی های نظام اداری است که باید در جهت رفع چنین موانعی تلاش کنیم.

وزیر دادگستری ایستادگی در برابر سخت ترین تحریمها را یکی از ارزنده ترین اقدامات دانست و تصریح کرد: دولت با حمایت مردم و رهبری معظم در برابر نظام سلطه و استکبار ایستادگی می کند و با وجود اینکه انتقاداتی نیز مطرح می شود، با استدلال و منطق قوی،راه خود را با اقتدار می پیماید.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت ما سلاح دشمن را با پشتوانه فرهنگ و تمدن خود کند کرده و با آگاهی کامل از شرایط و شناخت دقیق از دشمن، با شرط حفظ حقوق خود، پای میز مذاکره می نشیند.

وزیر دادگستری افزود: مجموعه تیم جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای قوی ترین نیروهای موجود در کشور است که با پشتوانه حمایت رهبری معظم در حال دفاع از حقوق ملت در عرصه بین المللی هستند.

حجت الاسلام پورمحمدی خاطرنشان کرد: ملت ایران ملتی صبور و حق شناخت خطاب کرد که شایسته بیشترین خدمات هستند و متاسفانه در دوره هایی که از وضعیت خوبی برخوردار بودیم و توان ذخیره سازی منابع و امکانات را داشتیم، با بی تدبیری عمل کرده ایم اما به آینده خوشبینیم و سعی داریم با استفاده از ظرفیت ها و توان مدیریتی موجود، شرایط را بهبود بخشیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها