کد خبر: 376045
تاریخ انتشار :

انتقاد شدید وزیر بهداشت از صداوسیما در برنامه زنده تلویزیون/مردم حرف های شما را اصلا قبول ندارند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، وزیر بهداشت که در برنامه ثریا حضور پیدا کرده بود گفت: من امده ام اینجا نشسته ام اما شما می خواهید 4 فیش حقوقی بگذارید جلوی من. خب قبل از این آن را به من نشان بدهیذ تا ببینم راست است یا دروغ. انچه می گویید صد درصد دروغ است. امیدوارم باقی حرف هایتان دروغ نباشد.
وی افزود: اگر واقعا می خواستید روشنگری کنید و آن انتظاری که از صداوسیما هست که دانشگاه باشد را انجام بدید، این را قبل از برنامه به من می دادید، اصلا چرا به من؟ به دستگاه قضایی بدهید.
وزیر بهداشت اضافه کرد: اگر قانون را قبول ندارید و بنای شما فقط این است که بیایید جلوی دوربین و به اصطلاح خودتان افشاگری کنید که این کار را ادامه بدید؛ فقط این شعارتان را عوض کنید. ننوسید دیدبانی برای پیشرفت ایران. این رفتار باعث پسرفت کشور می شود.
وی در ادامه ضمن انتقاد از سکوت صداوسیما در مقابل فسادهای دولت احمدی نژاد گفت: شما چرا تا حالا ساکت بوده اید. چرا زمان دولت قبل صدایتان درنیامد. چرا در مورد آن همه تخلفات هیچ چیز نگفتد.
دکتر هاشمی خطاب به مجری گفت: به خدا به من به خاظر خودتان می گویم، مردم حرف های شما را اصلا قبول ندارند و نمی پذیرند. وزارت اطلاعات و مرکز امار از افراد مختلف نظرسنجی می کند و این نظرسنجی ها نشان از رضایتمندی مردم دارد.
در این حین، مجری برنامه ثریا به نظرسنجی های صداوسیما اشاره کرد که وزیر بهداشت در پاسخ گفت: آن نظرسنجی هایتان هم مثل فیش هایی هست که نشان می دهید.
منبع: انتخاب

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها