کد خبر: 376767
تاریخ انتشار :

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح: کشوری که زیربار سلطه نمیرود باید در جهت رسیدن به اقتدار تلاش کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : امیر سرتیپ موسوی در نخستین جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح که با حضور پژوهشگران و نخبگان برتر این حوزه در سالن اجتماعات کوثر ستاد نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: یکی از ویژگی‌های بارز ملت ایران آرمان‌خواهی در مسیر الگو شدن برای جهانیان است. ملتی که خواهان تمدن اسلامی با تمام ویژگی‌های ناب آن می باشد.

به گزارش نامه نیوز، وی افزود: ملتی که زیر بار سلطه نمی‌رود و با آن در تقابل است برای رسیدن به این منظور باید اتکا به خود، قطع وابستگی و اقتدار را مد نظر قرار داده و در جهت رسیدن به آن تلاش نماید.

موسوی در ادامه خاطرنشان کرد: رسیدن به این اقتضائات بستگی به علم و دانش دارد. البته نه علم وارداتی که هر وقت خواستند تحریم‌اش کنند. بلکه علمی که نافع باشد و از دل استعدادهای ملت بجوشد و به همراه خود عزت و اقتدار به وجود آورد و چنین علمی حاصل نمی‌شود مگر با همت پژوهشگران متعهد و آرمان‌خواه.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تأکید کرد: پژوهشگران و نخبگان متعهد ما همواره باید آرمان‌خواهی را در درون خود شعله‌ور و زنده نگاه دارند.

جشنواره دانش‌ و پژوهش نیروهای مسلح با هدف ایجاد بستر برای گفتمان فرهیختگان علمی نیروهای مسلح در راستای شتاب نهضت علمی، ایجاد زمینه‌های انگیزشی و حمایتی برای اقدام به پژوهش و نوآوری و همچنین تقویت اعتماد و باورهای مدیران و فرماندهان نیروهای مسلح به قابلیت‌های مراکز پژوهشی، برگزار شد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها