کد خبر: 380595
تاریخ انتشار :

در گفت و گو با نامه نیوز؛‌

حمیدرضا ترقی: واکنش قالیباف به احتمال حضورش در انتخابات مانند پاسخ رئیس جمهور بود/ بسیاری از جریان ها خواهان حضور باهنر هستند/ سعی می کنیم گزینه ای کمتر شناخته شده معرفی کنیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حمیدرضا ترقی، فعال سیاسی اصولگرا و عضو حزب موتفه، در گفت و گو با نامه‌نیوز با اشاره به وضعیت انتخاباتی اصولگرایان گفت: تاکنون بحث حول و محور ساز و کار وحدت است و و هنوز وارد بحث انتخابات نشده ایم. البته تشکل‌ها به طور مستقل مباحث انتخاباتی خود را آغاز کرده اند اما شورای ائتلاف تاکنون به صورت مستقیم وارد انتخابات نشده است. وی ادامه داد: صحبت‌ها در مورد گزینه ها و جزئیات آن همه حدس و گمان است و هنوز هیچ بحث جدی مطرح نشده است. ترقی با اشاره به سخنان محمدباقر قالیباف در خصوص انجام وظیفه در هر سمتی، تصریح کرد: معمولا افرادی که در معرض چنین سوالاتی هستند چون هنوز وقت انتخابات نشده است و همه افراد نیازمند اتفاق نظر هستند موضعی را اتخاذ نمی‌کنند تا فعالیت‌هایشان جنبه انتخاباتی نداشته باشد؛ همانند رئیس جمهور که در مورد حضورش در انتخابات آتی واکنشی نشان نداد. این فعال سیاسی با بیان اینکه اصولگرایان از انتخابات گذشته درس بگیرند، خاطرنشان کرد: اصولگرایان قطعا با توجه به انتخابات گذشته باید برای این دوره به جمع بندی برسند و اگر در نهایت به نفع یک گزینه کنار نروند طبیعتا شکست می‌خورند.توصیه می‌کنم که شورای ائتلاف توجه جدی به نامزدها داشته باشد و آنها را به درستی مورد ارزیابی قرار دهد. عضوشورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به سخنان الله کرم؛ مبنی بر لزوم هماهنگ شدن جبهه مردمی انقلاب اسلامی با جبهه پایداری، گفت: به هرحال در مجموعه اصولگرایی افراد با سلایق مختلفی وجود دارند، برخی محافظه کارهستند برخی تندرو و برخی هم کند تر هستند. وی در ادامه افزود: ما اگر بنا داریم چتر اصولگرایی را گسترش دهیم باید به نظرات همدیگر احترام بگذاریم و صبور باشیم و شایسته سالاری را در اولویت خود قرار دهیم.
ترقی با اشاره به حضور باهنر در انتخابات آتی، گفت: تا کنون موضع گذشته خود را دارند و بسیاری از جریان ها نیز خواهان حضور وی در انتخابات هستند اما ایشان علاقه ای ندارد. در نهایت همه امور به ائتلاف بستگی دارد. همه گزینه هایی که مطرح می شوند در حد حدس و گمان هستند و ما سعی داریم تا گزینه ای کمتز شناخته شده را وارد میدان رقابت کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها