کد خبر: 444121
تاریخ انتشار :

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا: ترافیک پرحجم و روان در سرپل ذهاب / ممنوعیت تردد خودروهای فاقد مجوز در کرمانشاه

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور به خصوص مسیرهای منتهی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهارداشت: در حال حاضر تردد تمامی وسایل سبک و سنگین در محورهای اسلام‌آباد، دالاهو، سرپل ذهاب و قصر شیرین به استثناء خودورهای حامل کمک‌های مردمی و امدادرسان و بومی ممنوع است.
به گزارش نامه نیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به منظور تسهیل در کار خدمت‌رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه از تردد خودروهای فاقد مجوز جلوگیری خواهند کرد.
وی اعلام کرد: در مسیرهای روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی و ازگله در استان کرمانشاه نیز تردد تمامی خودروهای سنگین فاقد مجوز ممنوع بوده و فقط به خودروهای امدادی و کمکی اجازه تردد داده می‌شود.
وی گفت: جو استان کرمانشاه در حال حاضر آرام است.
این مقام ارشد راهور ناجا به مه‌گرفتگی و کاهش دید در محورهای مشهد-چناران، قوچان -سرو ولایت و چناران-قوچان در استان خراسان رضوی اشاره و بیان داشت: تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان خراسان رضوی امروز و فردا از صبح تا ساعت 22 ممنوع خواهد بود.
وی گفت: محورهای اردبیل-سراب و گرمی در استان اردبیل نیز مه‌گرفتگی و کاهش دید دارند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک ورودی در کلان شهرها به خصوص کلان‌شهر تهران و آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران را نیمه‌سنگین ارزیابی و خاطرنشان کرد: محدوده سرپل ذهاب در استان کرمانشاه نیز دارای ترافیکی پرحجم و روان است.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها