کد خبر: 455198
تاریخ انتشار :

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران: مطالبه‌گری حق مردم/ جوانان بازیچه و ابزار فتنه‌گران نشوند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در مراسم راهپیمایی مردم لرستان در محکومیت اقدامات اغتشاشگران، مطالبه‌گری را حق مردم دانست و با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند، جایگاه مردم ایران را جایگاه سروری خواند و اظهارکرد: بصیرت یعنی حرفمان را بزنیم اما به دشمن امکان حضور ندهیم.
به گزارش نامه نیوز، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران به حرکت و حملات موریانه‌ای دشمن در برپایی اغتشاشات چند روز اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: بصیرت یعنی بدانیم دشمن با حرکات موریانه‌ای می‌خواهد قرآن را بر سر نیزه کند و با آن حقیقت قرآن را بزند.
صادقی با اشاره به این‌که این حضور باشکوه مردم در راهپیمایی محکومیت اقدامات اغتشاشگران یک پیام به دشمن، یک پیام به مسئولان و یک پیام به مقام معظم رهبری دارد، ادامه داد: پیام حضور باشکوه مردم به مقام معظم رهبری این است که ای رهبر انقلاب؛ ما با تمام وجود از منویات ولایت دفاع خواهیم کرد و هرگز فتنه دشمن را تحمل نخواهیم نمود.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: پیام این حضور به دشمن این است که ما مرگ تدریجی دشمنان را رقم زدیم و دشمن با حرکات موریانه‌وار راه به جایی نخواهد برد.
وی ادامه داد: پیام این حضور به مسئولان این است که شکر نعمت ولایت را بجا بیاورند و فرمانبر مطلق ولایت باشند و با توجه به اقتصاد مقاومتی، مشکلات معیشت مردم را حل کنند.
صادقی با اشاره به این‌که در جبهه انقلاب، دولت و ملت یکی هستند، به انسجام و اتحاد جبهه انقلاب در شرایط کنونی اشاره و خاطرنشان کرد: در جبهه انقلاب، تمام مردم یدواحده هستند، این در حالی‌است که جنگ استکبار با انقلاب اسلامی ایران، تمام شدنی نیست.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها