کد خبر: 497534
تاریخ انتشار :

فیس بوک ماهواره اینترنتی ایجاد می کند / دسترسی به فضای مجازی در محروم ترین نقاط زمین

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سی نت، فیس بوک اعلام کرد که ماهواره، Athena را به مدار زمین ارسال کرده است. این ماهواره قرار است در راستای اهداف ارائه اینترنت به مناطق محروم فعالیت کند.
سخنگوی فیسبوک در این خصوص می گوید: "در حال حاضر ما چیزی ویژه برای به اشتراک گذاشتن در مورد پروژه های خاص در اختیار داریم. ما معتقدیم فناوری ماهواره ای عاملی مهم در نسل بعدی زیرساخت های پهنای باند خواهد بود.این اینترنت، امکان اتصال به پهنای باند را به مناطق روستایی که در آن اتصال به اینترنت وجود ندارد فراهم می کند.
بر اساس گزارش های رسیده از فیس بوک، این شرکت قصد دارد ماهواره Athena را در اوایل سال 2019 راه اندازی کند. شرکت هایی مانند OneWeb و SpaceX که اولین ماهواره های اینترنتی خود را در ماه فوریه راه انداختند، امیدوار هستند که با هدف رسیدن به هزاران ماهواره کوچک به مدار زمین کم، کل مجموعه های "صور فلکی" را پر از ماهواره هایی کنند که اینترنت را به زمین متصل می کند.
جالب است بدانید که ماهواره ها در حال حاضر بهترین روش فیس بوک برای ارسال اینترنت به جهان هستند. این کمپانی برنامه های جاه طلبانه ای برای استفاده از اینترنت در پهبادها در ارتفاع بالا نیز دارد.
منبع: انتخاب

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها