کد خبر: 500110
تاریخ انتشار :

جزئیات حمله اغتشاشگران به حوزه علمیه اشتهارد/ با سنگ و آجر حمله کردند/شیشه‌های نمازخانه را شکستند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام هندیانی در گفت‌وگو با فارس گفت: بر اساس فراخوان گروه های معاند و ضدنظام برای آشوبگری و اغتشاش، مقرر شده بود تا فریب خوردگان، رأس ساعت 6 عصر در محله مرکزی اشتهارد تجمع کنند و در این تجمع به ظاهر اعتراضی، پیگیر اهداف شوم اربابان خود باشند.
وی ادامه داد: رأس ساعت 9 شب بود که آشوبگران به سمت حوزه علمیه اشتهارد حرکت کردند و متأسفانه در صدد ورود به حوزه علمیه برای شکستن درب‌ها و آتش زدن بودند که با تدابیر انجام شده این مسئله محقق نشد.
مدیر حوزه علمیه شهرستان اشتهارد افزود: آشوبگران با سنگ و آجر نمای حوزه علمیه ماهدشت را هدف قرار دادند و شیشه های نماز خانه را شکستند و در حین انجام اینکار، شعارهای هنجارشکنانه سر می دادند.
حجت‌الاسلام هندیانی با بیان اینکه آشوبگران بعد از شکستن شیشه ها محل را ترک کردند اظهار کرد: سپس بعد از رفتن این افراد، آرامش نسبی در محل برقرار شد تا زمان اذان مغرب که تجمع آشوبگران در مقابل حوزه علمیه دوباره شروع شد و اینبار بیش از 500 نفر حضور داشتند و شعارهای ساختارشکن و معاندانه سر می دادند.
مدیر حوزه علمیه شهرستان اشتهارد ادامه داد: این افراد توسط نیروهای ضدشورش متفرق و جمع‌آوری شدند و پلیس هم اکنون خانه به خانه آنان را مورد شناسایی قرار داده و در حال دستگیری آنان است.
حجت الاسلام هندیانی افزود: تاکنون تعدادی از این افراد دستگیر شده اند و عملیات یافتن آشوبگران ادامه دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها