کد خبر: 528357
تاریخ انتشار :

آقای قالیباف! فقط یک قلم از بدهی های دوران شما 30هزارمیلیاردتومان وام بانکی است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آنچه مهم است اینکه گزارش‌هایی از بخش‌های مختلف به شورای شهر تهران داده می‌شود که همگی موید این نکته است که شهرداری‌ تهران بدهی دارد. این حرف آقای قالیباف که می‌گوید شهر بدهی ندارد دچار یک مشکل اساسی است و ایشان باید مجددا اسنادی که خودشان دارند یا در اختیار دوستان‌شان است را بررسی کنند.
تنها در یک مورد شهرداری تهران ۳۰ هزار میلیارد تومان به بانک‌ها بدهی دارد که وقتی بدانیم شهرداری تهران در فاصله یکسال و نیم اخیر وامی دریافت نکرده است پرواضح است که این بدهی متوجه مدیریت شهری در دوره آقای قالیباف است.
به جز این، آقای قالیباف می‌توانند روزهای یکشنبه و سه‌شنبه سری به شورای شهر تهران بزنند و حضور پیمانکارانی که در اعتراض به عدم پرداخت حق پیمان خود تجمع می‌کنند را از نزدیک ببینند. این پیمانکاران در دوره مدیریت ایشان قرارداد بسته‌اند و طلبکار هستند. چنین وضعیتی را نمی‌توان نادیده گرفت و گفت شهرداری تهران بدهی‌ای نداشته است .
اما از منظری دیگر هم پخش سخنان آقای قالیباف قابل تأمل است. رفتار صدا و سیما که به‌طور مرتب تجمع‌های پیمانکاران مقابل شورای شهر تهران را پخش می‌کند جای پرسش دارد که چگونه از آقای قالیباف نپرسیده است اگر شهرداری تهران بدهی نداشته است پس این همه تجمع برای چیست؟ در عین حال رسانه ملی باید همان ظرفیتی که برای آقای قالیباف ایجاد کرد را برای مجموعه مدیریت شهری کنونی و دوستان ما در شورای شهر تهران هم ایجاد کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها