کد خبر: 529261
تاریخ انتشار :

گزارش نامه نیوز از ماجرای دعوای دادستانی و وزیر جوان؛ روحانی: هر چه می خواهند شکایت کنند/ منتظری: وزیر ارتباطات باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشد

گزارش نامه نیوز از ماجرای دعوای دادستانی و وزیر جوان؛ روحانی: هر چه می خواهند شکایت کنند/ منتظری: وزیر ارتباطات باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز- «هرچه می خواهند شکایت کنند». روحانی با همین یک جمله آب پاکی را روی دست دادستانی ریخت تا معلوم شود که سفت و سخت پشت وزیر جوانش ایستاده است. او که پیش از این ها حساب ترسوها و نترس های کابینه خود را از هم جدا کرده بود امروز تاکید کرد که آذری جهرمی در دسته نترس ها است و به گفته روحانی « وزیری که به نفع مردم کار می کند و دستورهای بی ربط را اجرا نمی کند از اینها نمی ترسد».
ماجرایی که روحانی را این طور برآشفته و به واکنش واداشته از این قرار است که جواد جاویدنیا معاون فضای مجازی دادستان کل کشور دیروز با اشاره به شکایت حدود ۲ هزار نفر از مردم اهواز خبر داد که مدعی‌العموم نیز از وزیر ارتباطات شکایت کرده است.. او گفته بود: « احتمال می‌رود بعد از بررسی پرونده، حکم انفصال از خدمات دولتی برای وزیر صادر شود.»
از گفته های جاوید نیا این طور برداشت می شد که علیرغم تلاش های برای حل و فصل قضیه به شیوه مسالمت‌آمیزی وزیر ارتباطات با آن ها راه نیامده است و کار را به شکایت کشانده است لذا اکنون وقت آن است که از حکم انفصال از خدمت باشد.
محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور اما قبل از آنکه نتیجه این پرونده قضایی روشن شود، حساب آذری جهرمی را به خدا واگذار کرد و خطاب به او گفت: شخص وزیر ارتباطات یک روزی باید در پیشگاه خداوند متعال جوابگو باشد که جهت پاکسازی فضای مجازی همکاری نکرده و نمی‌کند، مصوبات شورای عالی فضای مجازی را زیر پا می گذارد و با دستور موکد رهبری مقابله می کند.
وزیر جوان هم امروز در حاشیه افتتاح سه پروژه پژوهشگاه فضایی ایران، خیلی خونسردانه با این موضوع برخورد کرد و به خبرنگاران گفت: هر روز 7 صبح از خانه بیرون می آییم و 11 به خانه برمی‌گردیم. در حال حاضر مشکل اصلی مردم بیکاری و اشتغال‌زایی است و سعی می‌کنیم در این حوزه حرکت کنیم.
وی تاکید کرد: پرداختن به حاشیه‌ها باعث می‌شود از مأموریت خود دور بمانیم؛ باور کنید من گاهی وقت برای سر خاراندن ندارم و نمی‌خواهم وارد این مسائل حاشیه‌ای شوم.
گفتنی است، دلیل شکایت از وزیر ارتباطات، عدم ایجاد بستر امن و لازم برای فضای مجازی و جذب شدن جوانان به گروه‌های تکفیری عنوان شده است.
در پی این هجمه‌ها، جریانی برای حمایت از وزیر ارتباطات در فضای مجازی شکل گرفته و از دیروز رو به گسترش است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها