کد خبر: 540019
تاریخ انتشار :

در حال به روز رسانی ؛

راهپیمایی روز قدس در تهران و سراسر کشور؛ سخنرانی ها و مصاحبه های مسئولان در راهپیمایی امسال + تصاویر

راهپیمایی روز قدس در تهران و سراسر کشور؛ سخنرانی ها و مصاحبه های مسئولان در راهپیمایی امسال + تصاویر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۵۴

راهپیمایی روز قدس در تهران و سراسر کشور؛ سخنرانی ها و مصاحبه های مسئولان در راهپیمایی امسال + تصاویر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: روز قدس روزی است که باید ملت های مستضعف در مقابل مستکبرین اعلام وجود کنند. محمد باقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در سخنرانی روز قدس در مصلی بزرگ کرج با بیان اینکه انقلاب را مدیون شهدا و امام شهدا هستیم، گفت: روز قدس روزی است که باید ملت های مستضعف در مقابل مستکبرین اعلام وجود کنند؛ اسلام این تکلیف را بر عهده ما گذاشته است که از مظلوم دفاع کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: اگر یک نگاه کامل از رژیم غاصب که یک غده سرطانی و نامشروع است داشته باشیم به ریشه ای از جنگ جهانی اول خواهیم رسید که انگلستان در منطقه خاورمیانه قدرت پیدا کرد و اهداف سازمان دهی بلند مدت خود را اجرا کرد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: برنامه ریزی انگلیسی ها و ضعف کشورها و امت های اسلامی از همان زمان موجب شد تا فلسطین تحت ظلم و فشار باشد؛ در پایه گذاری رژیم صهیونستی انگلستان رهبری را به عهده داشت و ضعف امت اسلامی قدرت غرب را دو چندان کرد و نهال نامشروع رژیم صهیونیست شکل گرفت.

لاریجانی: "معامله قرن" نشان از روحیه دلال‌مأبی آمریکاست/ آنها دنبال تحقیر مسلمانان هستند
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۵۱

راهپیمایی روز قدس در تهران و سراسر کشور؛ سخنرانی ها و مصاحبه های مسئولان در راهپیمایی امسال + تصاویر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ معامله قرن نشانه "دلال‌مابی" در سیاست‌های آمریکا است. واژه معامله نشان می‌دهد آمریکا جایی که پای شرافت و غیرت دینی یک امت در میان است آن اسم و واژه معامله را به کار می‌برند. علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنان پیش از خطبه‌های نمازر جمعه تهران با بیان این که شرایط امروز منطقه متفاوت‌تر از گذشته است گفت:‌ مقاومت و جبهه مقاومت امروز از وجه قوی‌تری برخوردار است.

وی افزود: رفتار آمریکایی‌ها گستاخ‌تر از گذشته علیه فلسطینی‌ها شده است،‌بی‌پرده شده است، شما اقدام آمریکا در انتقال پایتخت به بیت‌المقدس را ببینید که با سر و صدا این کار را انجام دادند، این کار توهین به همه مسلمانان بود، چرا که قدس شریف مورد احترام همه مسلمانان است، محل معراج پیامبر است.

رئیس مجلس با بیان اینکه اکثر کشورهای مسلمان این اقدام آمریکا را محکوم کردند،‌ تصریح کرد:‌ اصل و نفس این اقدام آمریکایی‌ها این بود که آنها توطئه‌ای علیه مسلمانان در ذهن خود دارند و آن پاک کردن نمادهای مسلمانان است. این اقدام ماجراجویانه و مسخره بوده است، اینکه یک کشور از آن سمت دنیا ملکی را به اسرائیلی‌ها هبه کند. این عمل نشان داد که چقدر روحیه سبک‌سری دارند.

لاریجانی به اشاره به موضوع معامله قرن اضافه کرد:‌ آنها عنوان کردند که با معامله قرن می‌خواهند مشکل را برای همیشه حل کنند. خود همین عنوان نشان از "دلال‌مابی" در سیاست‌های آمریکاست. واژه معامله نشان می‌دهد آمریکا جایی که پای شرافت و غیرت دینی یک امت در میان است آن اسم و واژه معامله را به کار می‌برند و این نشانگر پوچ بودن فکر سیاسی آنها است. این امر ریشه در تفکر فلسفی آنها دارد. تفکری که تمدن آمریکا بر آن استورا شده، فلسفه منفعت‌طلبانه است و عدالت، شرف، غیرت و رفاقت و وفای عهد و ده‌ها فضیلت اخلاقی وقتی معنا دارد که برای آنها منفعتی وجود داشته باشد.

وی گفت: جالب است داماد ترامپ که یک یهودی تاجر است مسئول این طرح شده است. خود ترامپ اعلام کرد دامادش عاشق اسرائیل است و حالا و را مسئول حل معضلی کرده است که 70 سال درگیری سیاسی سر آن وجود داشته است. جوانک بی‌تجربه؛ خیلی از بزرگان در منطقه نیز نگران این رفتار آمریکا هستند حالا شاید جرات ندارند واضح بگویند اما در جلساتی که ما با آنها داریم این موضوع را اعلام می‌کنند.

لاریجانی گفت: آمریکایی‌ها بی‌شک دنبال تحقیر مسلمانان و در مضیقه قرار دادن مسلمانان هستند.

وزیر سابق دادگستری: جریان استکبار هر روز بیشتر ماهیت واقعی خود را نشان می‌دهد
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۹

مشاور رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه چرا بعد از حدود یکصد و چهل سال که از اشغال فلسطین بحث معامله قرن مطرح است گفت: جریان استکبار هر روز بیشتر ماهیت واقعی خود را نشان می‌دهد.حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در سخنرانی پایانی روز قدس در جمع راهپیمایان شهر کرمان با اشاره به اینکه روز قدس روز اسلام و پیامبر بزرگوار اسلام(ص) است اظهار داشت: روز قدس برجسته‌ترین عمل سیاسی و انقلابی امت اسلامی است.

وی افزود: روزه‌داران و شب زنده‌داران بعد از یک ماه ‌داری با حرکتی هماهنگ و منسجم و با دهان روزه در یک جریان طوفنده و انقلابی و با هدف روشن و شفاف و نگاهی به آینده برای یک هدف حرکت کرده و عزم خود را در رسیدن به این هدف جزم‌تر می‌کنند.

مشاور رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه در این روز ما با اراده محکم‌تر برای رسالت بزرگ انسانی، اسلامی و انقلابی گام بر می‌داریم گفت: امام بزرگوار با نفس پاک خود و با الهام الهی حرکت بزرگ انقلابی و الهی و سیاسی را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه بیش از چهار دهه است که امت اسلامی از الهام الهی امام(ره) سیراب می‌شوند و به روح امام(ره) درود می‌فرستیم افزود: امروز نیز رهبر انقلاب با هوشیاری مسیر امت اسلام را آگاهانه نشان می‌دهند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه مردم ایران با حضور پرشکوه و حماسه‌آفرین خود هر لحظه با صدا و فریاد رسا، جریان خون‌بار اما عزت‌آفرین را زنده نگه می‌دارند و در دفاع از مظلوم به میدان می‌آیند گفت: اهداف آرمانی و انقلابی زیادی از روز قدس در موقعیت‌های مختلف مطرح شده است اما همچنان نیاز به یک معرفت دقیق هستیم.

وی با بیان اینکه این سوال وجود دارد که چرا بعد از حدود یکصد و چهل سال که از اشغال فلسطین می‌گذرد بحث معامله قرن مطرح است تصریح کرد: جریان استکبار هر روز بیشتر ماهیت واقعی خود را نشان می‌دهد و به استناد تاریخ باید حرکت خود را تنظیم و با آگاهی تمام گام برداریم.

وزیر اطلاعات: تشکیل و تداوم حضور رژیم صهیونیستی در جهان بی‌اساس بوده است
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۵

حجت‌الاسلام سید‌محمود علوی امروز در مراسم روز جهانی قدس در مصلای جمعه ساری نیز با بیان قبولی طاعات و عبادات مردم در ماه صیام‌ اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که به بنده خدمتگزار ملت ایران این سعادت را نصیب کرد که در جمع مردم خداجوی و شهیدپرور علویان حضور یابم.

وی افزود: امروز مردم روزه‌دار مشت را در برابر رژیمی گره کردند که پیدایش و بوجود آمدن آن نامشروع بوده و ادامه و استمرار آن نامشروع تر قلمداد شده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه بر‌اساس یک سخن بی‌اساس، پوچ و نادرست وجود رژیم صهیونیستی شکل گرفته است، تصریح کرد: سرزمین بی ملت برای ملت بی‌سرزمین تعبیر اسرائیلی‌ها از تشکیل این رژیم بوده است.

علوی با بیان اینکه بر اساس توطئه انگلیسی خبیثانه که ابتدا قرار بود کشور یهودی‌ها در آمریکای لاتین ایجاد که بعد فلسطین را در نظر گرفتند، افزود: هدف آنها این بوده که بین کشورهای اسلامی آسیا و آفریقا فاصله بیاندازند.

وی با اعلام اینکه ادامه موجودیت رژیم صهیونیستی نامشروع نیز بوده ‌چرا که همه آن با خونریزی و غصب سرزمین مردم مظلوم فلسطین دنبال بوده است، تصریح کرد: تعدی و ارتکاب جنایت نسبت به مردم بی دفاع فلسطین هدف اصلی رژیم صهیونیستی بوده است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه اسرائیل به دموکراسی غربی هم پوزخند زده است، افزود: این رژیم بی اعتنا به قطعنامه‌های سازمان ملل اقدام به شهرک سازی در فلسطین کردند و همه را به مسخره گرفتند. حق طبیعی فلسطینی‌های آواره بوده که در سرزمین آبا و اجدادی خود زندگی کنند.

قطعنامه پایانی راهپیمایی روز قدس
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۰

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس سال 1398، با قرائت قطعنامه ای مواضع خود را در 5 بند اعلام کردند.

متن کامل این قطنامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

'سُبْحانَ الَّذِی أَسْرى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیاتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ (سوره اسراء آیه 1)

حمد و سپاس ذات اقدس احدیت جَلَّ و علا را که توفیق عنایت فرمود تا بار دیگر در یوم الله قدس باحضور حماسی و پر شور در صحنه و همگام با امت بصیر، عامل به وظیفه و دشمن شناس کشورهای اسلامی و آزادی خواهان جهان، حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین، آزادی قدس شریف از چنگال خونین اشغالگران صهیونیستی، نابودی رژیم کودک کش و بیزاری از جبهه سلطه و استکبار و حامیان آن را رساتر از همیشه فریاد زنیم.

اینک ما شرکت‌کنندگان در راهپیمایی سراسری و دشمن شکن «روز جهانی قدس» که روز نبی مکرم اسلام(صلّی الله علیه و آله و سلّم)، مظهر «وحدت اسلامی» در حمایت از آرمان فلسطین، پشتوانه امنیت کشور و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ با بانگ رسای توحیدی «الله اکبر» و «خامنه‌ای رهبر» اعلام می‌نماییم:

1- با گذشت چهل سال از ابتکار معجزه گونه امام راحل عظیم الشأن، همچنان آزادی قدس شریف با رهایی ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست و تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل را آرمان بلند جهان اسلام دانسته، حمایت همه جانبه خود از جبهه مقاومت و مقابله جدی با نقشه های شوم رئیس جمهور احمق و هیأت حاکمه آمریکا علیه کشورهای اسلامی را اعلام و توطئه رذیلانه موسوم به «معامله قرن»، سرسپردگی سران مرتجع برخی از کشورهای عربی در تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم جعلی و غاصب قبله اول مسلمین و نشست به ظاهر اقتصادی صهیونیستی - آمریکایی در منامه بحرین را شدیداً محکوم می نماییم.

2- با اعلام حمایت و پشتیبانی از راهپیمایی های جمعه های بازگشت فلسطینیان، مراتب نفرت و انزجار قلبی خود از سکوت خفت بار مجامع جهانی مدعی دروغین حقوق بشر در برابر نسل کشی و جنایات ضد بشری رژیم جعلی صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و اقدام مذبوحانه آنان برای نابودی هویت و تاریخ فلسطین با یهودی سازی سرزمین های اشغالی را ابراز می نماییم.

3- تنها راه حل مسأله فلسطین را تداوم انتفاضه و مقاومت در برابر جبهه کفر جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا، نفی مطلق هر نوع سازش و تسلیم تا محو غده سرطانی اسرائیل، بازگشت آوارگانِ فلسطینی از اقصی نقاط دنیا و برگزاری همه پرسی فراگیر و آزاد برای تضمین آینده این کشور با تحقق راهبرد «همه فلسطین برای همه مردم فلسطین» و «فلسطین از بحر تا نهر» اعلام و بر آن تأکید می نماییم.

4- کماکان آمریکای جنایت پیشه را «طاغوت اعظم» و نظام فرعونی حاکم بر این کشور را «دشمن شماره یک بشریت» دانسته، عهد شکنی و اقدامات سخیف کاخ سفید در خروج از برجام،تشدید تحریم‌های ظالمانه و قرار دادن نهاد انقلابی و مایه مباهات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی را شدیداً محکوم، دل نبستن به وعده های دروغین کشورهای اروپایی، تسلیم نشدن در برابر سیاست های خصمانه بیگانگان، تقویت توانمندی های نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی، خاصه پیشرفت های عزت آفرین حوزه دفاعی غیر قابل مذاکره موشکی و ارتقای فعالیت های هسته ای را به عنوان مطالبه جدی خود از قوای سه گانه بخصوص دولت محترم اعلام می نماییم.

5- با تاکید بر ضرورت غیر قابل انکار ملاحظه حساسیت خاص و استثنایی مقطع کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی، حفظ «وحدت و وفاق ملی» حول محور «ولایت مطلقه فقیه» اتخاذ تدابیر واقع بینانه و اقدامات عملی به دور از اظهارات احساسی و شعارگونه تمامی دست اندرکاران در تحقق «رونق تولید» به عنوان شعار محوری سال، جامه عمل پوشاندن به اقتصاد مقاومتی درون زا و تلاش مُجِّدانه برای حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم صبور همیشه حاضر در صحنه از طریق مبارزه قاطع با فساد و پدیده شوم گرانی و تورم بی سابقه سال های اخیر با نصب العین قرار دادن رهنمودهای گهربار مقتدای عظیم الشأن امت اسلامی و پیگیری تحقق نقشه راه ترسیم شده در بیانیه حکیمانه «گام دوم انقلاب» را خواهانیم.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

آیت الله مکارم شیرازی: نسل‌های جدید اسرائیل را از سرزمین‌های اشغالی بیرون می‌کنند
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۱۵

یکی از مراجع تقلید، با اشاره به اینکه ابتکار امام (ره) موجب زنده ماندن موضوع قدس شد، گفت: نسل های جدید آماده می شوند که اسرائیل را از سرزمین‌های اشغالی بیرون کنند. آیت الله ناصر مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: حضور مردم مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس ضربه سنگینی بر اسرائیل است و نسل های جدید اسرائیل را از سرزمین های اسلامی بیرون خواهند کرد.

وی تاکید کرد: صهیونیست‌ها فکر می‌کردند که موضوع قدس فراموش می شود، ولی ابتکار امام (ره) سبب شد روز قدس هر سال تکرار شود و نسل های جدید آماده می شوند که اسرائیل را از سرزمین‌های اشغالی بیرون کنند.

زارعی در پیش خطبه نمازجمعه: شکاف‌هایی که جنگ ۳۳ روزه در رژیم صهیونیستی ایجاد کرد هنوز ادامه دارد
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۱۴

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: در روز شانزدهم جنگ ۳۳ روزه، یک موسسه اسرائیلی از یهودی‌های ساکن فلسطین نظرسنجی کرد و ۵۲ درصد اعلام کردند که باید این جنگ پایان یابد و ما نمی‌توانیم در مقابل حزب‌الله مقاومت کنیم. زارعی در پیش خطبه نمازجمعه: شکاف‌هایی که جنگ ۳۳ روزه در رژیم صهیونیستی ایجاد کرد هنوز ادامه دارد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سعدالله زارعی، کارشناس مسائل غرب آسیا، پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز(۱۰ خرداد) تهران، با بیان اینکه امروز تمام کشورهای منطقه دارای گردان‌های رزمی هستند، تصریح کرد: هدف اول همه آنها آزادی قدس و محور رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره تأثیر جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی گفت: قبل از این جنگ، اسرائیلی‌ها هر وقت وارد جنگی می‌شدند، با ضربه نظامی آن جنگ را به پایان می‌رساندند اما از آن زمان به بعد آن‌ها در هر جنگی ناگزیر شدند از طریق سیاسی و با توسل به دیگران جنگ را به پایان برسانند و این نشان‌دهنده ضعف بزرگی است که روز قدس بر پیکره این رژیم وارد کرده است.

زارعی با بیان اینکه بعد از جنگ ۳۳ روزه شکاف‌های بزرگی در جامعه صهیونیستی پدید آمده، گفت: این شکاف تا امروز ادمه دارد تا جایی که انتخاباتی را که دو ماه پیش برگزار کردند و مجلسی را تشکیل دادند، امروز ناگزیر شدند به خاطر اختلافات شدید داخلی، مجلس دوماهه را منحل کنند و انتخابات جدیدی را برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: در روز شانزدهم جنگ ۳۳ روزه، یک موسسه اسرائیلی از یهودی‌های ساکن فلسطین نظرسنجی کرد و ۵۲ درصد اعلام کردند که باید این جنگ پایان یابد و ما نمی‌توانیم در مقابل حزب‌الله مقاومت کنیم و این تبدیل به یک مسئله اساسی و امنیتی شد.

لاریجانی:‌ حضور آمریکا در منطقه برای سرکوب مسلمانان باعث تقویت جریان مقاومت شد
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۰

رئیس مجلس گفت: حضور آمریکایی‌ها در منطقه برای سرکوب کردن مسلمانان باعث شد جریان مقاومت قوی‌تر شود. علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی در روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال‌های اخیر، همیشه حضور مردم در روز راهپیمایی روز جهانی قدس یک پشتیبان جدی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین بوده است و از این جهت این امری است که یاد فلسطین خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که چه شده است که در این 40 سال ما شاهدیم که اسرائیل سال به سال ضعیف‌تر و جبهه مقاومت تقویت شده است،‌افزود: روشن است؛ چرا که جریان‌هایی که با طرح‌های صلح و امثال این‌ها دنبال می‌شوند به نتیجه نرسید و هر چه آنها روی این مسائل اصرار بیشتری می‌کردند نتیجه کمتری می‌گرفتند یا جریان مقاومت به این دلیل و هم حضور آمریکایی‌ها در منطقه برای سرکوب مسلمانان باعث می‌شد که جریان مقاومت قوی‌تر شود.

ظریف: سازمان همکاری های اسلامی به جای شاد کردن اسرائیل از قدس حمایت کند
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۹

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: بهتر است اجلاس سازمان همکاری اسلامی به جای تکرار یاوه‌هایی که دیشب بر ضد ایران گفتند و اسرائیل را خوشحال کردند؛از قدس حمایت کنند. محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیام قدس این است که قدس فروشی نیست، قدس نه متعلق به آمریکا است که به اسرائیل ببخشد و نه رژیم صهیونیستی می‌تواند ادعای قدس را داشته باشد. قدس متعلق به مسلمانان و مردم فلسطین است. هیچ کسی حق ندارد قبله اولین مسلمین را به آمریکا و صهیونیست‌ها واگذار کند و یا هر اقدام دیگری کند. چرا که باعث خدشه در آرمان فلسطین می‌شود.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: باعث تاسف بسیار است که چند انگشت‌شمار از حکام عربی برای حفظ خودشان و پیشبرد اهداف این توهم را دارند که اگر در کنار نتانیاهو قرار بگیرند می‌توانند به آمال خود برسند.

ظریف اضافه کرد:‌ نتانیاهو و رژیم صهیونیستی نتوانسته حتی با گنبد آهنینش اسرائیل را مورد حمایت قرار دهد چطور می‌تواند از این کشورها حمایت کند.

وی تاکید کرد:‌ بهتر است امروز اجلاس سازمان همکاری اسلامی که در مکه مکرمه تشکیل می‌شود به جای تکرار یاوه‌هایی که دیشب بر ضد ایران گفتند و اسرائیل را خوشحال کردند؛ در واقع آن کاری را انجام دهد که سازمان همکاری اسلامی برای آن ایجاد شده و آن حمایت از قدس است.

روحانی به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست حسن روحانی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس از تقاطع خیابان فردوسی در مسیر راهپیمایی گسترده و پرشور مردم تهران قرار گرفت
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۲

آغاز راهپیمایی روز قدس در تهران و سراسر کشور + تصاویر

وزیر امور خارجه در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس: پيام امروز و چهل سال روز قدس تبديل كردن معامله قرن به شكست قرن است
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۲

آغاز راهپیمایی روز قدس در تهران و سراسر کشور + تصاویر

حضور جامعه اهل سنت شهرستان سرخس در راهپیمایی روز جهانی قدس ۹۸
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۱

آغاز راهپیمایی روز قدس در تهران و سراسر کشور + تصاویر

حضور «لاریجانی» رئیس مجلس و «جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور در راهپیمایی شکوهمند روز جهانی قدس
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۱

آغاز راهپیمایی روز قدس در تهران و سراسر کشور + تصاویر

طائب: فروپاشی رژیم صهیونیستی با تداوم حمایت از فلسطین شتاب می‌گیرد
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۲

معاون اطلاعات سپاه گفت: اگر روند حمایت مردمی از مقاومت فلسطین ادامه پیدا کند روند فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت بیشتری به خود می گیرد. حجت الاسلام حسین طائب ،معاون اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمائی روز قدس امسال گفت: حضور پرشور ملت های آزادیخواه جهان در سراسر ممالک اسلامی و دیگر کشورها می‌تواند شتاب دهنده فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی باشد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: روند رو به انحطاط رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که مقاومت در برابر مستکبرین همواره جواب می دهد. فلسطین و لبنان موفق شدند با مقاومت خود آستانه تحمل رژیم صهیونیستی را از ۳۳ روز به دو روز کاهش دهند.

وی ادامه داد : اگر روند حمایت مردمی از مقاومت فلسطین ادامه پیدا کند روند فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت بیشتری به خود می گیرد. سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره برپایه حمایت از مظلومان جهان بویژه مردم فلسطین شکل گرفته و این روند با قدرت ادامه پیدا می کند.

حضور ظریف در جمع راهپیمایان روز قدس
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۰

وزیر امور خارجه کشورمان از تقاطع خیابان‌ها حافظ و انقلاب به جمع راهپیمایان روز قدس پیوست. راهپیمایی یوم‌الله روز قدس از ساعتی پیش در تهران آغاز شده و مردم روزه‌دار تهرانی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌پردازند.

محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان نیز به جمع راهپیمایی‌کنندگان روز قدس پیوست.

آیت الله جنتی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۸

رئیس مجلس خبرگان رهبری همراه با مردم مومن و انقلابی تهران در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین شرکت کرد. آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، همراه و همگام با مردم تهران از میدان انقلاب به خیل عظیم راهپیمایان پیوست.

اعدام بن سلمان و پمپئو در راهپیمایی روز قدس
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۶

یکی از حاشیه‌های جالب راهپیمایی روز قدس اعدام نمادین پادشاه و ولیعهد عربستان و نیز ترامپ و پمپئو است.

راهپیمایان تهرانی با آویزان کردن تصاویر قاتلان کودکان فلسطینی، انزجار خود را از سران کودک‌کش سعودی و آمریکایی و صهیونیستی نشان دادند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان اصفهان آغاز شد
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۲

همزمان با سراسر ایران اسلامی، مردم روزه‌دار استان اصفهان راهپیمایی دشمن شکن خود در روز جهانی قدس را آغاز کردند.مردم ولایت‌مدار و بصیر استان اصفهان، بار دیگر لبیک‌گویان به ندای امام امت با حضور دشمن شکن خود حمایت‌ از آزادی‌خواهان و مبارزان فلسطینی تا آزادی کامل قدس شریف را اعلام کردند.

حضور مردم اصفهان در راهپیمایی امروز، مثال زدنی است. راهپیمایان اصفهانی در صفوف به هم فشرده و با مشت‌های گره کرده و فریادهای «الله اکبر» در مسیرهای هشت‌گانه منتهی به میدان امام (ره) در حال حرکت هستند و هر لحظه بر جمعیت شرکت‌کنندگان در مسیرهای راهپیمایی روز قدس افزوده می‌شود.

راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس در استان زنجان آغاز شد‌
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۱

راهپیمایی دشمن شکن روز قدس با حضور اقشار مختلف مردم در سراسر استان و شهر زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی آغاز شد.‌مراسم راهپیمایی در شهر زنجان از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از میدان قائم آغاز شده و مردم زنجان از میدان قائم به سمت مصلی خاتم‌الانبیا (ص) با سخنرانی امیر حاتمی وزیر دفاع راهپیمایی می‌کنند.‌

راهپیمایی روز قدس در همه شهرها و دهستان‌های استان زنجان برگزار می‌شود و مردم دیار غواصان دریادل با مشت‌های گره انزجار خود را از ظلم و سمت استکبار جهانی علیه مسلمانان و به ویژه مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

راهپیمایی دشمن‌شکن مردم قم در راهپیمایی روز جهانی قدس آغاز شد‌
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۱

راهپیمایی مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه قم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و گرامیداشت روز جهانی قدس از دقایقی قبل و همزمان با سراسر کشور آغاز شد.مردم از مسیرهای دهگانه به سمت میدان آستانه محل تجمع راهپیمایان در حال حرکت هستند تا با عبور از چهارراه شهدا، خیابان شهدا (صفائیه)، میدان جانبازان خود را به مصلای قدس برسانند.

اقشار مختلف مردم قم اعم از مرد و زن، پیر و جوان، کودک و نوجوان همه با در دست داشتن پلاکاردهایی، سکوت مجامع بین‌المللی را در مقابل خوی وحشی‌گری رژیم غاصب صهیونیست محکوم کرده و هم‌نوا با مسئولان خواستار پیگیری‌های بین‌المللی درباره موضوع فلسطین شدند.

مردم همیشه در صحنه قم با فریادهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "اسراییل عدوالله، آمریکا عدوالله" ضمن محکوم کردن سیاست کشورهای استکباری در قبال مردم مظلوم فلسطین، بر حمایت خود از مردم این کشور تأکید کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان تهران آغاز شد
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۱

مردم روزه‌دار استان تهران همزمان با سراسر کشور از دقایق ابتدایی صبح امروز در مراسم روز جهانی قدس حاضر شدند و با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود از اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی را به نمایش گذاشتند.شعار مراسم روز جهانی قدس امسال «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین» است که حضور پرشور مردم در این راهپیمایی جهانی ضمن شکست مثلث آمریکایی-صهیونیستی- سعودی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت به سرزمین‌های اشغالی و مادری خود را در مقیاس جهانی دوچندان می‌کند.

امروز مردم روزه‌دار شهرستان‌های استان تهران همزمان با مردم سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند تا نشان دهند آزادخواهی را به تأسی از مولایشان امام حسین(ع) یدک می‌کشند و امید دارند تا با یاری مظلومان فلسطینی نور امید در دل خواهران و برادران دینی خود بدمند و نشان دهند استقامت ظلم و جور از خانه عنکبوت هم ضعیف‌تر است و مستکبران عالم در نهایت چاره‌ای جز کُرنش و پذیرش ضعف خود در مقابل اراده ملت‌های آزادیخواه را ندارند.

ندای رهایی"قدس شریف" در بام ایران طنین‌انداز شد
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۰

مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در آخرین روز از جمعه‌ ماه مبارک رمضان بار دیگر با آرمان‌های قدس شریف تجدید بیعت کردند‌.

مردم ولایت‌مدار و روزه‌دار استان چهارمحال و بختیاری دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور حضور باشکوهی را در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس رقم زدند و با در دست داشتن پرچم‌های عزت و آزادی قدس شریف و فریادهای آزادی‌خواهی، همدلی، مودت و برادری خود با ملت مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در گلستان آغاز شد
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۰

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در شهرها و برخی روستاهای استان گلستان آغاز شد.‌‌همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم روزه‌دار استان گلستان از فارس و ترکمن تا کرد و لر و بلوچ، سیستانی و مازنی و شاهرودی همه و همه برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمدند.

مردم روزه‌دار با سردادن فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از جنایت‌های بیشمار و خباثت‌های استکبار و صهیونیزم جهانی نشان می‌دهند. امروز مردم استان گلستان در 41 شهر و روستا برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

حضور اتباع خارجی در راهپیمایی روز قدس در قم
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۰:۵۷

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در روز جهانی قدس، تعدادی از اتباع خارجی ساکن قم با حضور در این راهپیمایی، انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

در استان قم از بیش از صد ملیت در مراکز علمی و حوزه‌های علمیه مشغول تحصیل هستند و در قم‌ سکونت دارند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها