کد خبر: 540044
تاریخ انتشار :

تشکر گروه‌های فلسطین از ایران

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه‌های مقاومت فلسطینی درباره تلاش برخی کشورهای عربی برای از بین بردن مسئله فلسطین هشدار دادند.
«أبو یاسر الششنیة» دبیر کل کمیته‌های مقاومت فلسطین در جریان سخنرانی در نشست بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین (در روز پنجشنبه) بر لزوم اتحاد ملت فلسطین برای مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی تأکید کرد.
خبرگزاری «فلسطین الیوم» به نقل از الششنیه گزارش داد که «زمان آن رسیده است که به احترام ملت و شهدایمان، اختلافات را پشت سر بگذاریم».
وی مقاومت را «دژ فلسطین و تنها راه آزادسازی آن» دانست و گفت که مقاومت، «گزینه راهبردی ملت فلسطین است که هیچ جایگزینی ندارد».
دبیر کل کمیته‌های مقاومت فلسطین تصریح کرد که قدس پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند و تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و اقدامات رژیم صهیونیستی باطل است و نخواهد توانست تاریخ را تغییر دهد و واقعیت را از بین ببرد.
مقصود این مسئول فلسطینی، طرح ادعایی آمریکا برای صلح میان فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» است که در واقع برای نابودی مسئله فلسطین است.
الششنیه همچنین از حمایت قاطع سران و ملت جمهوری اسلامی ایران از مسئله فلسطین و گروههای مقاومت قدردانی کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد که محاصره [اقتصادی] ایران، صرفا تلاشی است تا بتوانند پیروزی‌هایی را ناکام بگذارند که محور مقاومت به دست آورده است.
امروز جمعه به مناسبت برگزاری روز جهانی قدس، میلیون‌ها نفر در ایران و دیگر کشورهای به خیابان می‌آیند تا بار دیگر حمایت خود را از مسئله فلسطین اعلام و سیاستهای رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها