کد خبر: 586174
تاریخ انتشار :

این زن هیتلر آینده اروپا است! + عکس

این زن هیتلر آینده اروپا است! + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، جریان راست افراطی چند سالی هست که در اروپا قدرت گرفته است. این قدرت نمایی به حدی است که برخی معتقدند آینده اروپا به زودی به دست فرزندان معنوی هیتلر و موسولینی خواهد افتاد(اینجا بخوانید). در میان گروههای راست افراطی، حزب برادران ایتالیا قدرت بسیاری یافته و یکی از مهره های اصلی این جریان سیاسی زنی به نام جورجیا ملونی است.

این زن هیتلر آینده اروپا است! + عکس خیز ملونی برای کسب قدرت در سرزمین چکمه

طبق گزارش وبگاه EA world news، جریان راست افراطی ایتالیا به سردمداری ملونی توانسته در نظرسنجی های سال جاری به محبوبیت 17 درصدی برسد. این در حالی است که پیش از این نظرسنجی، این جنبش به خصوص در جریان انتخابات اروپا حدود 5 درصد بود.

جورجیا ملونی در راه قدرت گیری و هدایت همه احزاب راست افراطی ایتالیا، متئو سالوانی را پیش رو دارد که او نیز از جمله متنفذین جریان راست افراطی در اروپا است. با این حال، برخی معتقدند ملونی می‌تواند به زودی سکان دار کل جریان راست افراطی در ایتالیا شود.

طبق گزارش EA ملونی هر روز در حال قدرت گرفتن بیشتر است و اگر به همین صورت پیش برود ممکن است در چند سال آینده نخست وزیر ایتالیا شود.

این زن هیتلر آینده اروپا است! + عکس جورجیا ملونی؛ دختری عاشق موسولینی که جوان ترین وزیر ایتالیا شد

اما این زن کیست؟ جورجیا ملونی یک سیاستمدار راست گرا و ملی گرای ایتالیایی است که در زمان نخست وزیری سیلویو برلوسکونی وزیر جوانان بوده است. او بعدها از حزب برلوسکونی جدا شد و به همراه برخی راست گراها حزب برادران ایتالیا را به وجود آورد. او توانست در انتخابات 8 مارس 2014 شرکت کرده و به عنوان رئیس حزب انتخاب شود.

جورجیا متولد سال 1977 در رم است. پدرش یک مشاور مالیاتی بود که در زمان کودکی جورجیا خانواده اش را رها کرد. جورجیا در دوران نوجوانی جذب گروههای فاشیستی و راست افراطی شد. ابتدا در سن 15 سالگی عضو حزب فاشیست جنبش جوانان سوسیال شد (MSI) و سپس به عضویت گروه اتحاد ملی درآمد. در همان زمان دانش آموزی و دانشجویی بود که در فعالیت‌های سیاسی و تظاهرات مختلف شرکت کرد. فعالیت اجتماعی و سیاسی دانشجویی ملونی آنقدر زیاد بود که سرانجام توانست به صورت جدی و حرفه ای وارد سیاست شود.

این زن هیتلر آینده اروپا است! + عکس

با این حال، جورجیا ملونی دوران نوجوانی و جوانی خیلی خوبی نداشته است. او مدتها به عنوان گارسون در یک کلوپ شبانه در رم کار می‌کرد. مدتی هم پرستار بچه بود. بعد از پایان تحصیلاتش بود که در سال 1998 در انتخابات شرکت کرد و توانست به عنوان نماینده رم وارد مجلس شود. او تا سال 2002 مقام خود را حفظ کرد. همزمان در سالهای اولیه هزاره جدید او به عضویت گروه چپ فرزندان ایتالیا درآمد. حزبی تند که از آرمانهای دیکتاتور سابق، بنیتو موسولینی پیروی می‌کرد.

این زن هیتلر آینده اروپا است! + عکس

جورجیا در سال 2006 وارد اتاق نمایندگان ایتالیا شد. او همزمان به عرصه خبرنگاری هم پا گذاشت و با مقالات آتشینش توانست به سرعت در بین گروههای مختلف ایتالیایی نفوذ کند. شهرت او در دو سال آینده به حدی بود که سرانجام به عنوان وزیر جوانان دولت چهارم برلوسکونی (در سال 2008) انتخاب شد. او را جوانترین وزیر کابینه در تاریخ ایتالیا دانسته اند.

این زن هیتلر آینده اروپا است! + عکس حزب برادران ایتالیا و شیفت سیاسی خانم وزیر

ملونی تا سال 2011 در مقام ارشد وزارت جوانان ایتالیا بود. بعد از این بود که به علت افشاگری فساد اقتصادی و اخلاقی برلوسکونی مجبور شد استعفا دهد. در سال 2012 بود که جورجیا ملونی حزب برادران ایتالیا را به همراه چند سایستمدار دیگر راه انداخت. حزب او از آن سال تا کنون بارها در انتخابات شرکت کرده است. مهم ترین خیز این حزب انتخابات سراسری اتحادیه اروپا بود که جریان برادران ایتالیا در آن فقط توانست 3.7 درصد آراء را به خود اختصاص دهد.

این زن هیتلر آینده اروپا است! + عکس

بعد از این حوادث ملونی تصمیم گرفت با سایر احزاب راست و به خصوص جریان هدایت شده توسط متئو سالوانی ائتلاف کند. حزب برادران ایتالیا از این طریق توانست به محبوبیت بیشتری برسد.

از آن سال تا کنون ملونی توانسته در بین راست گرایان محبوبیت بسیاری پیدا کند. او یک بار از نتیجه بنیتو موسولینی برای انتخابات پارلمان اروپا حمایت کرد. بارها علیه ازدواج همجنسگرایان در ایتالیا بیانیه داده و تظاهرات راه انداخت و از طریق تبلیغات علیه مهاجران و به خصوص چینی‌ها توانست طرفداران بسیاری به دست آورد. او از این طریق توانسته به یکی از امیدهای جریان راست افراطی ایتالیا و اروپا تبدیل شود و شاید اگر شرایط اروپا تغییر کند بتوان او را در راس هرم سیاسی سرزمین چکمه نیز دید.

این زن هیتلر آینده اروپا است! + عکس

منبع:خبرفوری

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها