کد خبر: 609217
تاریخ انتشار :

گلایه کدخدایی از اختلافات اخیر روحانی و قالیباف + جزئیات

گلایه کدخدایی از اختلافات اخیر روحانی و قالیباف + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لزوم همدلی مجلس و دولت در بررسی لایحه بودجه اظهار کرد: همدلی بین قوای سه‌گانه یکی از ضروریات کشور در شرایط فعلی است و رهبر معظم انقلاب تاکید کرده‌اند که همکاری‌های لازم در شورای سران قوا صورت گیرد.

وی افزود: طبیعتاً هر کدام از قوا وظایف و اختیاراتی دارند که قوه دیگر نباید در آن دخالت کند تا تداخلی پیش نیاید که منجر به بروز نگرانی شود.

کدخدایی بیان کرد: بهتر است مباحث در حوزه‌های کارشناسی، توسط کارشناسان سه قوه مورد بررسی قرار گیرد تا نهایتا اگر موضوعی مورد اختلاف بود از ابزار‌های قانونی برای حل آن استفاده کنند.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: مردم ما نیازمند وحدت رویه و همدلی میان سران قوا و دستگاه‌های مختلف هستند و طبیعتا اگر هماهنگی بیشتری باشد سود آن متوجه آحاد جامعه شده و مشکلات بسیاری حل می‌شود.

وی درباره مصوبات کمیسیون تلفیق گفت: شورای نگهبان نمی‌تواند در حال حاضر موضعی درباره مصوبات داشته باشد و پس از بررسی در صحن علنی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ که لایحه به شورا فرستاده شد طبق مباحث کارشناسی نظر خود را اعلام خواهیم کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها