کد خبر: 610894
تاریخ انتشار :

سفر قالیباف به روسیه توطئه‌های ضدانقلاب علیه ایران را به خطر می‌اندازد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌ وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به حاشیه‌سازی‌های ضدانقلاب درباره سفر رئیس مجلس به روسیه گفت: سفر رئیس مجلس کشورمان به روسیه اهداف و برنامه‌های ضدانقلاب برای فشار اقتصادی علیه ایران را به خطر می‌اندازد و به همین سبب آنها به دنبال حاشیه‌سازی درباره این سفر هستند.

وی افزود: آنها در حالی با طرح مسائل مربوط به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم انجام دیدار با پوتین به این خاطر مسائلی را مطرح می کنند که دیدار با رئیس جمهور روسیه جزو برنامه‌های این سفر نبوده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: رئیس مجلس شورای اسلامی به دعوت همتای روسی خود به این کشور سفر کرده و با وی نیز دیدار خواهد کرد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد:‌ پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به رئیس جمهور روسیه به نماینده ویژه ولادیمیر پوتین تقدیم خواهد شد و همانطور که گفتم برنامه‌های از قبل برای دیدار با پوتین هماهنگ نشده است.

وی افزود: ضد انقلاب و اپوزیسیون‌ با وابستگی به کانون‌های قدرت جهانی به دنبال آن است تا فشار اقتصادی غرب بر کشور ما را همچنان نگه دارند و همچنان آن را بیشتر کنند و سفر رئیس مجلس کشورمان به روسیه را با اهداف خود در تضاد و برنامه‌ها و منافع خود را در این زمینه در معرض خطر می‌بینند.

به گزارش فارس محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در صدر یک هیأت پارلمانی به روسیه سفر کرد.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها