کد خبر: 610902
تاریخ انتشار :

بدشانسی سیاسی قالیباف

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اولین‌بار مجتبی توانگر نماینده تهران خبر داد که قالیباف حامل پیام مهمی برای روسیه است. اما بنا به گفته منابع نزدیک به مجلس به دلیل اینکه پروتکل‌های بهداشتی دیدار با پوتین سفت و سخت بوده است، قالیباف از پذیرش پروتکل‌ها خودداری کرده و در نتیجه دیدار لغو شده است. البته بسیاری از ناظران روایت نزدیکان به رئیس مجلس در مورد لغو دیدار را نمی‌پذیرند و معتقدند در اصل پوتین، قالیباف را به حضور نپذیرفته است.اکنون این موضوع مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و واکنش‌های آنها را در پی داشته است.

کلیک کنید:قیمت پراید 20 بهمن 99 / قیمت پراید درجا می زند + جدول قیمت

یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «قالیباف پروتکل‌های بهداشتی دیدار با پوتین رانپذیرفته است! آره، من هم الان از دیدار با بایدن برگشتم. در مورد برجام حرف زدیم».
کاربر دیگری گفته است:«این ماجرای دیدار قالیباف و پوتین براتون آشنا نیست؟ شهریور۹۱ هم سعید جلیلی نیم ساعت پشت در اتاق اردوغان معطل شد تا موفق به دیدار با او شود».
دیگری نوشت: «پوتین حاضر نشده با قالیباف دیدار کنه بعد عنوان کردند که قالیباف پروتکل‌های بهداشتی پوتین را نپذیرفت. یادش بخیر اردوغان هم جلیلی را نیم ساعت جلوی کاخش منتظر گذاشت،کسی به استقبالش نرفت و نیم ساعت منتظر موند! این‌ها می‌گفتند ما بریم مذاکره زبان دنیا رو بلدیم؟!» کلیک کنید:پیش بینی جدید قیمت سکه / سکه بخریم یا نه؟+جزئیات مهم
کاربران دیگر نوشته اند: «کاش قالیباف قبل رفتن به روسیه از یکی می‌پرسید پوتین میخواد ببینش یا نه که اینهمه هزینه نشه»، «یعنی قالیباف از این به بعد تو Bio و رزومه ایناش می‌نویسه «بلاک شده توسط پوتین»؟!»، «یه سوال برام پیش اومده. مگه قبل ازاینکه یک مقامی بره یک کشور دیگه هماهنگ نمیکنن؟! اگه سفر هماهنگ شده بوده و الان پوتین، قالیباف و نپذیرفته یه بحثی هست! اگه نگفتن و همینطوری رفتن که دیگه جای خود داره»، «من موندم پس وزیر خارجه و رئیس جمهور که توسط مردم انتخاب شده این وسط چیکاره هستن که قالیباف باید بره روسیه»، «وای خدای من چه بد شد این طفلی قالیباف اصولا در عالم سیاست شانسی نداره»، «قالیباف بجای این که زندگی و فعالیت عادی خود را انجام دهد همه کارهایش معطوف به انتخابات است. لذا کارهایش همیشه مصنوعی و خراب می‌شود.»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها