کد خبر: 617899
تاریخ انتشار :

رئیسی هم بیاید اجماع نمی شود

مثلث/ عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: برخلاف آنها که می گویند «اگر آقای رئیسی بیاید اجماع حاصل می شود» معتقدم این اتفاق نمی افتد چون حتی اگر آقای رئیسی نامزد شود باز چند نفر از جریان اصولگرایی خواهند آمد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیدغنی نظری درباره آرایش نامزدهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: نتیجه نظرسنجی ها نشان می دهد که مردم هنوز انگیزه ای برای مشارکت در انتخابات ندارند. به عنوان مثال نظرسنجی صداوسیما اعلام کرد که تنها 32.5 درصد مشارکت را در پای صندوق های شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هنوز آرایش صحنه انتخابات مشخص نیست، افزود: تشتت آرا در جریان اصولگرایی خیلی زیاد است چون ریش سفیدی نیست، همه می گویند «ما می‌آییم». سعید محمد معلوم نیست از کجا آمده و پول پیدا کرده و دارد تبلیغ می کند اما آنهایی که باید نامزد شوند، سایرین را دچار حیرت کردند و مشخص هم نمی کنند بالاخره می آیند یا خیر. ضمنا اینکه تصور شود آنها رأی می آورند اشتباه است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه انسجامی در جریان اصولگرایی دیده نمی شود، یادآور شد: فعلا هیچ خبری درباره اجماع روی یک نامزد وجود ندارد اما ما می بینیم در جناح رقیب، اصلاح طلبان سعی دارند خود را دموکرات نشان دهند، نامزدهای خود را رده بندی و افکارعمومی را برای رأی دادن به نامزد نهایی اصلاحات ترغیب می کنند اما این طرف در میان اصولگرایان هیچ خبری نیست.

وی ادامه داد: در جریان اصولگرایی هر کس بیکار است یا صبح از خواب زود بلند می شوند اعلام می کند می خواهد برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند. برای پیروزی در این رقابت حتما باید انسجامی بین نیروها و مجموعه های اصولگرایی به وجود بیاید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها