کد خبر: 618444
تاریخ انتشار :

قالیباف همچنان شانس ثبت نام دارد

ایرنا/ نایب رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که در صورت حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، رییس مجلس ثبت‌نام نخواهد کرد.

قالیباف همچنان شانس ثبت نام دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام «سید محمدرضا میرتاج الدینی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: آقای قالیباف در جلسات مختلف عنوان کردند که در صورت ثبت نام آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نخواهند کرد و بر اجماع همه گروه‌های انقلابی در حمایت از ایشان نیز تاکید داشتند.

به گزارش ایرنا، شنیده‌ها حاکی از این است که رییس قوه قضائیه احتمالا در عید سعید فطر با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ثبت نام خواهد کرد.

در نخستین روز ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری که از امروز ۲۱ اردیبهشت ماه در ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز شده و تا ۲۵ همین ماه ادامه دارد، «سردار حسین دهقان» وزیر سابق دفاع؛ «سردار سعید محمد» فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا، «وهاب عزیزی» دبیرکل جهادگران ایران اسلامی و «محمدحسن نامی» ‌وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت نام کردند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در  هزار و ۳۷۲ شهر و ۴۰ هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها