کد خبر: 618557
تاریخ انتشار :

حسن رسولی: عارف نمی‌آید اما جهانگیری به زودی تصمیم می‌گیرد

فردا/ عضو جبهه اصلاحات ایران تأکید کرد: نمی دانم نامزد نهایی جبهه اصلاحات چه کسی خواهد بود. هر 11 نفری که به جبهه برنامه دادند از منزلت یکسان برخوردار هستند اما باید دید کدامیک از این 11 نفر ثبت نام می کنند.

حسن رسولی: عارف نمی‌آید اما جهانگیری به زودی تصمیم می‌گیرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

انتخابات ریاست جمهوری برای اصلاح طلبان هر روز پیچیده تر می شود. امروز روزنامه نزدیک به محمدرضا عارف نیز اعلام کرد که او ثبت نام نمی کند، موضوعی که حسن رسولی فعال سیاسی نزدیک به محمدرضا عارف و عضو جبهه اصلاحات ایران آن را تأیید کرد.

حسن رسولی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره عدم کاندیداتوری محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تا جایی که مطلع هستم علی رغم فشارها و تقاضاهای روزهای اخیر، آقای عارف هنوز مجاب به ثبت نام و حضور در انتخابات نشده است و به احتمال بسیار زیاد ثبت نام نمی کند اما چرایی این تصمیم را باید از خود ایشان پرسید.

وی افزود: ما بیش از یک سال پیش کار را در برخی استان ها و شهرستان ها برای فراهم کردن زمینه ها و مقدمات تشکیل ستاد وو حضور آقای عارف در عرصه انتخابات شروع کردیم، برنامه های ایشان هم آماده است ولی آقای دکتر عارف به احتمال بسیار زیاد نمی آید و ثبت نام نخواهد کرد. البته دوستان ما در آن استان ها اصلاح طلب هستند که اکثریت شان از خروجی جریان اصلاحات حمایت خواهند کرد.

فعال سیاسی نزدیک به محمدرضا عارف درباره برنامه جریان اصلاحات با توجه به تردید اسحاق جهانگیری و عدم ثبت نام چهره های شاخص مدنظر اصلاح طلبان همچون سیدحسن خمینی، محمدجواد ظریف و محمدرضا عارف اظهار کرد: آقای جهانگیری در جلسه جبهه اصلاحات ایران وقتی حضور پیدا کرد، نگفت «نمی‌آید»، او بیان کرد «به زودی تصمیم می گیرد و اگر بنای بر ورود داشته باشد دوباره به منظور ارائه برنامه در مجمع عمومی جبهه اصلاحات حضور پیدا خواهد کرد و تمامی جهت گیری ها، ضوابط و شاخص های جبهه اصلاحات تبعید خواهد کرد».

عضو جبهه اصلاحات ایران تأکید کرد: نمی دانم نامزد نهایی جبهه اصلاحات چه کسی خواهد بود. هر 11 نفری که به جبهه برنامه دادند از منزلت یکسان برخوردار هستند اما باید دید کدامیک از این 11 نفر ثبت نام می کنند. بعد از مشخص شدن نظر شورای نگهبان، آیین نامه ما برای رسیدن به نامزد رأی آور مشخص است و ابهامی در این زمینه وجود ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها